Wasmachine + droger + climaatkast issue

mk23

Post veel
12 okt 2016
1.403
296
omgeving Rotterdam
Die post van @thomasz is toch een top oplossing? Het is er zelfs voor gemaakt... Ik zou zelf niet verder gaan klooien.
Ik zou het ook zo doen, maar wel even kijken of het zo makkelijk schuift en wendt als de fabirkant zegt. Vervolgens met de beheerder afstemmen dat je ouders dan niet de wasmachine en droger moeten verslepen, maar dat de installateur dat doet. Uiteraard wel zodanig dat ze alles netjes achter laten.
 

twdi

Actieve deelnemer
15 jul 2019
631
101
Sterksel
Ik zou het ook zo doen, maar wel even kijken of het zo makkelijk schuift en wendt als de fabirkant zegt. Vervolgens met de beheerder afstemmen dat je ouders dan niet de wasmachine en droger moeten verslepen, maar dat de installateur dat doet. Uiteraard wel zodanig dat ze alles netjes achter laten.
Klopt. We hebben zo’n ding inmiddels besteld en het werkt prima. De wasmachine en droger gaan nergens heen. Hij staat op poten die in te draaien zijn. Dan staat hij op wielen
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.