Het vervolg ......
Goedemorgen Jan,
Bedankt voor je bericht.
Onze excuses dat je bestelling niet compleet geleverd is.
We hebben hiervoor dan nu een nieuwe zending aangemaakt, omdat het product momenteel niet voorradig moet je wel rekening houden met een levertijd. Deze staat gecommuniceerd in de e-mail die je ontvangt over je nieuwe zending.
We vertrouwen er op je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Milo
Klantenservice
Beste Jan .....,
Bij deze berichten wij je over jouw openstaande order.
Vanuit de leverancier hebben wij te horen gekregen dat het door jou bestelde product, Dryfast HTVTMSET T510 Professionele hout- en bouwvocht prikmeter set - 10mm niet meer leverbaar is. Helaas hebben wij hier op dit moment ook geen passend alternatief voor.
We hebben daarom de bestelling (deels) geannuleerd. Indien je al hebt betaald wordt de terugbetaling in gang gezet.
Excuses voor het ongemak.
Dus ...... ik heb alleen de meter zelf mogen ontvangen bij de eerste levering en moeten vragen om de handelectrode. Die zou per omegaande afgestuurd worden. Maar helaas.
Ik had deze bestelling lopen bij Gereedschapcentrum, waar ze de "set" nog steeds verkopen. Niet meer voor €312,99 maar voor €375.99]. Dus "niet op voorraad"betwijfel ik.

En bij een herhaalde search naar andere leveranciers toch maar weer een bestelling geplaatst bij Toolnation [ €354.53] .... waar ik best wel slechte ervaringen mee heb. Vooral met genoemde levertijden [1 tot 3 werkdagen]. We gaan kijken of deze wel kunnen leveren.
Mocht iemand een Trotec T510 willen kopen voor €312,99.