Waar zijn de Hyundai Super Silent compressoren gebleven?

hdv

Post veel
24 nov 2019
1.594
898
Noord-Veluwe / Skåne
In het verleden was het bij mij altijd zo dat als ik een compressor nodig had, of er een moest aanbevelen, dat ik dan automatisch naar Hyundai keek. Daar heb ik goede ervaringen mee gehad. Nu ben ik in de markt voor een kleine compressor voor in Zweden en dus ging mijn aandacht gelijk weer uit naar een Hyundai. Maar tot mijn grote verbazing zie ik dat de 8 liter super silent compressoren van hun nergens meer aangeboden worden. Is Hyundai gestopt in deze markt? Hebben jullie enig idee wat er met ze gebeurd is? Uiteraard kan ik altijd voor een ander merk gaan, dat is het probleem niet. Maar ik ben toch wel nieuwsgierig geworden.

ZotVanHout

Oud hout
8 jan 2016
10.923
3.241
Klein-Brabant, Vlaanderen
heb sinds 2 j deze
doet wat ik verhoopte
bovendien zit er koetswerk rond dat die mooi afschermt
is duurder dan de hierboven vermelde hyundai 6 lt

Laatst bewerkt:

Vigier

Actieve deelnemer
13 jan 2024
156
134
Naarden
Voor mijn gevoel zijn er bepaalde compressoren die gewoon onder verschillende merken met enkel een ander kleurtje worden uitgebracht. Zo heb ik zelf een Airpress Compressor L6-105 silent, wat gewoon exact dezelfde lijkt als de Hyundai Silent SAC55751. Of de Güde Airpower 105/8/6.
Of ga ik nu te kort door de bocht? Ben trouwens zeer tevreden over de Airpress. Doe er geen heftige dingen mee, maar samen met EcoTools bradtacker en niettacker echt fijn werken. Voor een compressor (heel) stil, kan er ook prima 's avonds mee in mijn schuurtje werken zonder iemand wakker te maken.

hdv

Post veel
24 nov 2019
1.594
898
Noord-Veluwe / Skåne
Of ga ik nu te kort door de bocht?
Nee, ik vermoed dat je dat zeker bij het rechte eind hebt. Dat gebeurt immers met veel producten, dus dat het met compressoren ook zou gebeuren hoeft geen verrassing te zijn.

Hier in NL zag ik geen aanbieders meer van Hyundai, dus ik dacht even dat ze er misschien mee opgehouden waren. Maar knotwilg heeft laten zien dat ze er dus toch nog wel zijn. Apart dat ze zich blijkbaar uit de Nederlandse markt hebben teruggetrokken.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.