waar kopen jullie je freesblokken/koppen

Hubert.

Actieve deelnemer
21 mei 2008
300
0
Krimpenerwaard
Waar kopen jullie je freesblokken voor de freesbank? (asdiameter 30mm)
Ik heb ze de eerste keer via Machinehandel Brabant een blok met wisselmessen gekocht (maar niet echt kwaliteit)
2e keer via Axminster van CMT een 45 graden blok gekocht, ziet er perfect uit (heb 'm nog niet gebruikt) maar zijn best prijzig.

Daar ik nog op zoek ben naar wat andere messen met een extra blok vroeg ik me af waar jullie ze bestellen. :)
 

djw

Nieuw lid
19 feb 2009
17
0
hoi ik koop mijn frezen bij:
felder barneveld (heeft vaak aanbiedingen
Wimac in rijssen
of defrezenshop.nl
in het buiteland heb ik nog niet gekeken
hoop dat ja er wat aan heb
ben ook benieuwd of er nog andere shops zijn
groeten dirkjan
 

goud-van-hout

Nieuw lid
14 okt 2009
18
0
Hoi,

Koop ze bij Leitz,die halen en brengen
ook de zaagbladen voor het slijpen

Hebben een uitgebreide catalogus,weet niet of ze
die ook online hebben staan

groet,
albert
 

GvdW51

Actieve deelnemer
5 jan 2009
100
0
Hallo

Ik heb meerdere nieuwe freesblokken en profielmessen bij http://www.defrezenshop.nl gekocht.Gunstige prijzen,levering duurt soms wel wat lang :!: Ik heb verscheidene freesblokken tweedehands op Markplaats :idea: op de kop getikt,er zijn diversen handelaren die nette professionele freesblokken te koop aanbieden voor een fractie van de nieuwprijs. Er zijn ook genoeg particulieren wie er van af willen en vaak niet weten wat de werkelijke waarde is.Met een beetje geluk en handelen (bieden)kom je aan goed freesgereedschap voor een schappelijke prijs.Bij aanschaf van freesgereddschap is het asgat van 30mm.niet zo noodzakelijk , met een paar pasringen kun je gemakkelijk van 50/45/40 naar 30mm toe.


Geurt.

-----niemand is onbekwamer dan een timmerman zonder hamer-----
 

Hubert.

Actieve deelnemer
21 mei 2008
300
0
Krimpenerwaard
Ik heb gisteren bij wijze van proef een multiprofielblok en bovenfrezenset gekocht bij De Frezenshop
de bezorgtijd zullen we wel zien :?
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.