Vraagje over tafel met epoxy midden

ingiro

Nieuw lid
Ik heb de website eens bekeken van die tafel. Schitterend. Het is niet duidelijk bij de epoxy-tafels, maar het lijkt er op dat ze een serieus onderstel gebruiken!

Verder was ik nog aan het denken over onze eigen ervaring met epoxy. Ik zie ons nog kliederen. Als het om een grote hoeveelheid gaat die je moet aanmaken, maak het dan zeker in meerdere porties. Anders krijg je de belletjes er echt niet uit. Dus een laagje, belletjes eruit blazen met een warmtepistool, nieuw aanmaken (super rustig roeren!), terug een laagje... En het kruipt echt overal tussen, dus de onderkant van je werkstuk hermetisch afsluiten.

Tips en filmpjes zijn natuurlijk wel op internet te vinden, maar het is toch altijd anders als je er zelf mee bezig gaat.

Succes!

Signature-openbook-live-edge-table2-109.jpg


Dit hebben wij gemaakt. Bureau's à la Piet Hein Eek. Toen we later (nog) eens zijn zaak in Eindhoven bezochten, zagen we dat over zijn tafels gewoon een laagje epoxy 'met de kwast' wordt gezet. Hier zit drie mm over en dat schrijft natuurlijk een stuk lekkerder :)

Gino Rizzi - Atelier Antipode - bureau uit recup hout sloophout.jpg
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.