Ik heb een aantal 60x60 Douglas regels waarvan ik een buitenkeuken wil maken. Een natuurstenen blad van 1800x600x30 heb ik hiervoor ook al liggen. Waar ik echter mee zit is dat ik een (inbouw)koelkast van 55cm breed kwijt wil kunnen (derde positie links), hiervoor wil ik wat ruimte stelen in het midden door het gootsteenkastje wat smaller te maken.
Hoe kan ik de wanden in het midden het beste maken? Zelf zat ik te denken aan planken van bijv. 18mm dik maar ik vraag me af of dit voldoende ondersteuning geeft voor het blad. Daarnaast was ik van plan deurtjes te maken en deze met standaard keukenscharnieren te bevestigen (onzichtbaar, aan de binnenkant dus).
Zelf ben ik niet echt een timmerman (ben weer beter in andere dingen
). Ik sta zeker open voor goede suggesties maar ik probeer alles wel zo eenvoudig mogelijk te houden.

Hoe kan ik de wanden in het midden het beste maken? Zelf zat ik te denken aan planken van bijv. 18mm dik maar ik vraag me af of dit voldoende ondersteuning geeft voor het blad. Daarnaast was ik van plan deurtjes te maken en deze met standaard keukenscharnieren te bevestigen (onzichtbaar, aan de binnenkant dus).
Zelf ben ik niet echt een timmerman (ben weer beter in andere dingen