Vraag Master/Slave schakeling

Plexwood

Nieuw lid
28 okt 2021
7
1
Olst
Ik gebruik hier een master/slave schakeling om mijn DeWalt stofzuiger automatisch aan te zetten. Werkt allemaal prima

Nu heb ik een Makita DSP600ZJ Invalzaag gekocht die werkt op Accu's. Dus mijn master/slave idee kan ik niet meer gebruiken.
Is hier misschien een oplossing voor?

Gr. Geert
 
Laatst bewerkt:

boertje125

Post veel
17 okt 2013
2.073
395
makita heeft uiteraadt ook een oplossing om de stofzuiger te bedienen met een draadloze machine
maar je stofzuiger is van dewalt en die hebben dit volgens mij nog niet

verder is het niet vanzelfsprekend dat twee merken elkaar ook begrijpen.

klik aan/uit er tussen werkt ook prima.
 
  • Leuk
Waarderingen: Plexwood

mathieu

Oud hout
5 jul 2010
4.496
961
Riemst
Metabo heeft een systeem hiervoor.
Kan ook met een universeel stopcontact met afstandsbediening, maar die bedienknop is minder handig.
 
  • Leuk
Waarderingen: Plexwood

boertje125

Post veel
17 okt 2013
2.073
395
@Plexwood Laat je even weten of die trillingsdetector in de schakelaar goed werkt.
want hoewel klik aan/uit veel goedkoper is is helemaal automatische natuurlijk wel het prettigste
 

mathieu

Oud hout
5 jul 2010
4.496
961
Riemst
Zat dat systeem van trillingsdetectie al vanaf het begin op die inschakelautomaat? Ik heb er een tijd geleden als eens naar gekeken, maar kan me niet herinneren dat die trillingsdetectie er op zat.
 

timmeren

Actieve deelnemer
11 jun 2016
68
40
Volgens mij wel. Ik heb de mijne al een poosje en zo heel lang is dat ding nog niet op de markt.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.