Vraag ivm kity motoren

mathieu

Oud hout
5 jul 2010
4.508
968
Riemst
Aaah, weer wat geleerd! Geen idee dat dat in NL bestond. Maar zoals je zegt, verouderde netten.

Thx!
We hebben het over België! Voor zover ik weet zijn deze in netten in Nederland zeldzaam. Ik meen me te herinneren dat er een keer een bericht is voorbijgekomen van een forumlid die een net van 3 x 220 had.
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.716
2.574
Gaanderen
Toen ik net begon bij mijn eerste werkgever een elektrotechnische groothandel midden jaren 80 was een deel van de binnenstad van amsterdam nog 3*220. Je moest als je Amsterdamsxx. hoorde even vragen. Natuurlijk heb ik dit de eerste keer niet gedaan waarop mij de volgende dag in sappig Amsterdams mij enige toespelingen gedaan werden die ik hier niet herhalen zal. Ik dacht dat deze oude meuk in het ontwikkelde Nederland niet meer voor komt.
 

burley

Actieve deelnemer
15 jan 2012
346
0
Apeldoorn
@ Mathieu: ik dacht zuid nederland. maar vandaar.

@ Wim Kluck: Wellicht iets voor het kantine topic "je grootste blunder"?

:)
 

blauweduim

Nieuw lid
23 jan 2014
3
0
Het gaat echt alleen om het vermogen en de inbouwmaten. De meeste motoren zijn genormaliseerd dus dit is vast mogelijk. Vraag een bevriend electrotechnicus.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.