Voortgangs bericht mbt tot de zijuitbouw
Het is de hoogste tijd om een voortgangsbericht te plaatsen met betrekking tot de zijuitbouw
We zijn nu bijna op volle hoogte met de muren. En vandaag gaan de we stallen balken, die bedoelt zijn voor de tweede verdieping, op hun definitieve plaats leggen (die dingen wegen 450kg). Hopenlijk krijgen we ook nog wat lintels boven de ramen erin
Progressie tot dus ver
- een muur op volle hoogte
- Tussen muur tussen de garage en de gym is klaar
- Stalen balk voor de eerste verdieping zit erin
- Alle balken voor de eerste verdieping zitten erin
De vloerplaten voor de eerste verdieping moeten nog even wachten omdat
- We zijn nog steeds aan het metselen, en ik will dat de vloerplaaten mooi schoon blijven
- Ik heb nog geen dak erop zitten en ik will niet dat ze steeds nat worden, want dat kan dan later weer schimmel opleveren
Dus op dit moment maar wat stijgerplanken gebruikt (op de foto ben ik daar halverwege mee)

IMG_0180 by mcluma, on Flickr

IMG_0181 by mcluma, on Flickr

IMG_0183 by mcluma, on Flickr

IMG_0184 by mcluma, on Flickr

IMG_0187 by mcluma, on Flickr

IMG_0188 by mcluma, on Flickr

IMG_0189 by mcluma, on Flickr

IMG_0190 by mcluma, on Flickr

IMG_0191 by mcluma, on Flickr
Het is de hoogste tijd om een voortgangsbericht te plaatsen met betrekking tot de zijuitbouw
We zijn nu bijna op volle hoogte met de muren. En vandaag gaan de we stallen balken, die bedoelt zijn voor de tweede verdieping, op hun definitieve plaats leggen (die dingen wegen 450kg). Hopenlijk krijgen we ook nog wat lintels boven de ramen erin
Progressie tot dus ver
- een muur op volle hoogte
- Tussen muur tussen de garage en de gym is klaar
- Stalen balk voor de eerste verdieping zit erin
- Alle balken voor de eerste verdieping zitten erin
De vloerplaten voor de eerste verdieping moeten nog even wachten omdat
- We zijn nog steeds aan het metselen, en ik will dat de vloerplaaten mooi schoon blijven
- Ik heb nog geen dak erop zitten en ik will niet dat ze steeds nat worden, want dat kan dan later weer schimmel opleveren
Dus op dit moment maar wat stijgerplanken gebruikt (op de foto ben ik daar halverwege mee)

IMG_0180 by mcluma, on Flickr

IMG_0181 by mcluma, on Flickr

IMG_0183 by mcluma, on Flickr

IMG_0184 by mcluma, on Flickr

IMG_0187 by mcluma, on Flickr

IMG_0188 by mcluma, on Flickr

IMG_0189 by mcluma, on Flickr

IMG_0190 by mcluma, on Flickr

IMG_0191 by mcluma, on Flickr