Voorstellen

Hesterlff

Nieuw lid
12 mei 2023
6
12
Zierikzee
Goedenavond, ik zal mij ook even voorstellen. Ik ben Hester Loeff, woon in Zierikzee en ik maak rariteitenkabinetten en verzamelaarskistjes/kastjes. Ik maak de kastjes zelf en ben nu bezig met mahoniehout. Ik werk vooralsnog met proxxon apparatuur: de FET, tafelfrees, vandiktebak en vlakbank. Hiervoor deed ik alles met de hand maar dat kost teveel tijd. Ik heb een uitgebreide cursus gevolgd bij Timmerschool Zeeland en YouTube college 😜 maar heb nog een hoop te leren.
 
  • Leuk
Waarderingen: Wouterst en rmenkveld

Hesterlff

Nieuw lid
12 mei 2023
6
12
Zierikzee
Goedenavond, ik zal mij ook even voorstellen. Ik ben Hester Loeff, woon in Zierikzee en ik maak rariteitenkabinetten en verzamelaarskistjes/kastjes. Ik maak de kastjes zelf en ben nu bezig met mahoniehout. Ik werk vooralsnog met proxxon apparatuur: de FET, tafelfrees, vandiktebank en vlakbank. Hiervoor deed ik alles met de hand maar dat kost teveel tijd. Ik heb een uitgebreide cursus gevolgd bij Timmerschool Zeeland en YouTube college 😜 maar heb nog een hoop te leren.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.