Voorstellen

thomaskamps

Nieuw lid
16 jan 2019
8
5
Arnhem
Hallo allemaal! Ik lees al een tijdje regelmatig mee hier op het forum, maar wil nu ook gaan proberen iets actiever deel te nemen. En daar hoort natuurlijk een introductie bij, dus bij deze.

Ik ben Thomas, 24 jaar oud en woon momenteel in Amersfoort. Hier woon ik sinds een jaartje samen met mijn vriendin en heb ik gelukkig de beschikking over een kleine berging waar ik een beetje kan werken. Helaas nog veel te klein voor grotere machines, maar ik ben al heel blij om een werkplekje te hebben. Hiervoor was het altijd een beetje behelpen (af en toe klussen bij mijn ouders bijvoorbeeld). In het dagelijks leven werk ik als softwareontwikkelaar en merk dat het met de handen werken als hobby een prettige afwisseling en uitlaatklep voor mij vormt (maar volgens mij geldt dat voor meer mensen hier).

Naar goed gebruik sluit ik mijn verhaal maar af met een paar recente werkstukjes, want plaatjes zeggen natuurlijk meer dan woorden. Een van mijn laatste projectjes is een TV-meubel uit berken multiplex:
7EE8DCB2-D7C6-41D0-AFC5-E186D33AA103.jpeg
Ook heb ik van het voorjaar een bedframe van eiken met stalen poten gemaakt:
477D3E2D-5C71-4F21-B093-15B34DCC8F11.jpeg
Om af te sluiten nog een kiekje van mijn werkplekje:
7E50CBD8-322A-4542-A896-E4F92919EFD0.jpeg
Voor alle actieve leden: bedankt voor jullie wijze raad en advies. Ik hoop hier de komende jaren nog veel inspiratie op te doen en te leren.
 

Jan van den Broek

Post veel
28 nov 2017
1.370
830
69
Veldhoven
Welkom!
Wat jij hebt gemaakt waren ook zo'n beetje de eerste dingen die ik 40 jaar geleden maakte toen ik met mijn vrouw ging samenwonen. Ik had de eerste 4 jaar een hoekje van 1 bij 1 met een opklapbaar werkbankje en een balkonnetje van 1,5 bij 2,5.......Daarna heel luxe een halfsteens schuurtje van 2,5 bij 4 bij ons eerste eigen huis. Zie foto.2-17-2009_172.JPG
 

thomaskamps

Nieuw lid
16 jan 2019
8
5
Arnhem
Dank allemaal! 1x1 moest wel een beetje puzzelen zijn geweest, maar het ziet eruit alsof je een hoop lol hebt in je schuurtje daar Jan.
 

Jan van den Broek

Post veel
28 nov 2017
1.370
830
69
Veldhoven
Dank allemaal! 1x1 moest wel een beetje puzzelen zijn geweest, maar het ziet eruit alsof je een hoop lol hebt in je schuurtje daar Jan.
Dat komt omdat mijn vrouw zwanger was. En op deze foto zit ze er bij te kijken hoe ik de meubels voor de babykamer aan het maken ben. Foto is uit 88. En in november wordt onze dochter alweer 32....
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.