Voorstellen

vrugi

Nieuw lid
7 feb 2011
5
0
Bij toeval zag ik dit forum.
Op dit moment bouw ik een nieuwe schuur/werkplaats en zoek op dit forum naar tips.
Groet Vrugi
 

vrugi

Nieuw lid
7 feb 2011
5
0
Wilde een aantal foto's plaatsen maar ik heb een trage internetverbinding en dat wordt hem dus niet.
Morgen op mijn werk maar even proberen. Heb foto's van de plaatsing van een stutwand, het afgraven, plaatsing van de kelder en de bouw zelf natuurlijk.
Misschien ook leuk de foto's van de wateroverlast. Morgen dus meer.
Voor de bouw komen tips te laat want de schuur staat inmiddels, maar ik wil meubels e.d. gaan maken en daar lijkt me dit forum perfect voor.
Helaas zie ik zo veel moois dat ik niet weet waar ik mee beginnen zal.
 

coko

Post veel
6 apr 2008
1.138
3
Nederweert
Welkom Vrugi, voor tips over het maken van meubels ben je hier inderdaad op de juiste plaats.
Er zit hier genoeg kennis wat betrefd machinale en handmatige houtbewerking.
 

armadaman

Post veel
10 okt 2010
1.276
5
Barendrecht
Hallo Vrugi en welkom

Als je in de ZOEK de volgende term plaatst: houskelet Dan kom je in een gaaf schuurproject van de hobby bouwer SJEEP. ;) ;)

En om in zijn stijl af te sluiten:

De geur van versgezaagde ceder in de morgen is als een dag zonder zorgen!
 

degele

Actieve deelnemer
4 nov 2010
293
6
Heist o/d Berg
Welkom Vrugi, een schuur met kelder, wat een luxe ! Materiaalkelder of wijnkelder :D ?
Veel succes met je meubelen, hier op dit forum vind je alles !
gr,
Danny
 

vrugi

Nieuw lid
7 feb 2011
5
0
Hierbij een foto van de plaats waar de werkplaats komt. De oude houten schuur is afgebroken. De werkplaats overlapt een deel van het huis zodat ik straks binnendoor kan.

Attached files
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.