Voorstellen (zonder foto's ;)

PietervL

Nieuw lid
25 jan 2024
11
1
NB
Weer wat nieuw (oud) bloed op het forum. Ben vanaf 1 januari officieel gestopt met werken voor een werkgever ofwel met pensioen.
Waarom geen foto's? Simpel weg omdat ik nog niets gemaakt heb met hout dat ik de moeite waard vindt om te delen.
Nu ik denk wat meer tijd te hebben (schijn bedriegt) wil ik mijn handen wat meer gaan gebruiken om dingen te gaan maken.
Mijn interesse daarbij beperkt zich niet alleen tot hout. Wat ik ook heel leuk vindt is glas in lood ramen e.d. Maar vervolgens moet dat dan in het
kader van de duurzaamheid vervolgens in dubbel glas waarvoor dan weer kozijn aanpassingen nodig zijn. En dan kom je in het hout terecht.
Een tijdje wat aangeprutst en dan kom je tot de ontdekking dat een parkside zaagtafel niet je van het is. En alleen maar zagen werkt ook niet altijd.
Dus nu de stoute schoenen maar aangetrokken, en mede door de berichten op dit forum, een Kity bestcombi K% gekocht.
Volgens het type plaatje bouwjaar 1991 met serienummer 26868. Ben deze nu aan het ontleden om te kijken hoe compleet hij is en of er dingen zorg behoeven.
Als jullie hier nog tips en trucs voor hebben weet je me vast te vinden.

Pieter

P.S. Mijn hobby ruimte staat in het Zuidwesten van Noord Brabant
 
  • Leuk
Waarderingen: Rizz

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.