Voorstellen, omgeving Alkmaar

DZ87

Nieuw lid
15 nov 2023
7
8
Alkmaar
Beste Woodworkers,

Ik ben DZ een enthousiaste houtbewerker uit de prachtige omgeving van Alkmaar. Ik creëer diverse projecten met hout, metaal en plastic. Daarnaast ben ik actief bezig met het bouwen van 3D-printers en heb ik mijn eigen CNC-frees (PrintNC) gebouwd en uitgebreid met handige tooling zoals een tool height setter en touch probe.

Ik ben altijd op zoek naar nieuwe projecten en ben benieuwd naar jullie ervaringen en projecten. Hier zijn enkele foto's van mijn recente werkstukken, waar ik trots op ben.

IMG_8466.jpg
IMG_8468.jpg
Afkort station en in de hoek de freesmachine

IMG_8459.jpg
De bekende hookedonwood werktafel, aangepast zodat de Erika 85EC eraan vast gemaakt kan worden

IMG_8057.jpg
Buitenkeuken van een gedoneerd keukenblad en hout (Buitenkeuken met overkapping: een aanwinst voor de tuin (en zo ziet die van ons eruit) — sevencouches) Op het blog van mijn vrouw zijn mooiere foto's te vinden

cdd76d98-57d2-4718-b11e-be202f873a74.jpg
Overkapping met schuifwand, houtkachel en eikenvloer.
IMG_0675.jpg
Dj booth lamp voor een festival

IMG_0488.jpg

Schelpen bordjes voor op een school met het thema strand.
IMG_0481.jpg

Dit is slechts een kleine greep van allerlei kleine en grote projecten. Ik kijk ernaar uit om deel uit te maken van deze community en te leren van jullie expertise. Als er vragen zijn over mijn projecten of als iemand interesse heeft in mijn ervaringen met het bouwen van een CNC-frees, aarzel dan niet om contact met me op te nemen.

Met vriendelijke groet,
DZ
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.