Hoi mijn naam is marthijn ben 24 jaar oud en kom uit Belt-Schutsloot. Ik kwam dit forum tegen toen ik opzoek was naar informatie over draaibanken omdat ik mijn plaatstalen ferm die ik ooit van mijn buurman kreeg wou vervangen door een stabielere variant. Ik ben echter blij dat ik verder heb gekeken dan topics over draaien alleen, zoveel mooie projecten en al die informatie eromheen. Dat heeft mij ook doen bewegen om toch wat te experimenteren met het maken van meubels.
Wat betreft het houtdraaien, ik heb ondertussen 5 jaar ervaring met het houtdraaien en heb het mezelf geleerd (met hulp van filmpjes). Ik gebruik een HBM 450x300 vario bank waar ik me op zich mee kan redden maar het begint toch wel te kriebelen om een grotere aan te schaffen (30cm Vind ik toch te klein worden voor schalen en vazen op dat formaat zijn toch wat te groot voor deze bank). Met de tijd zal ik het forum doorspitten en zo nodig vragen stellen wat betreft grote draaibanken(als iemand nog tips heeft?
).
En dan tot slot nog wat van mijn werken.

Wat betreft het houtdraaien, ik heb ondertussen 5 jaar ervaring met het houtdraaien en heb het mezelf geleerd (met hulp van filmpjes). Ik gebruik een HBM 450x300 vario bank waar ik me op zich mee kan redden maar het begint toch wel te kriebelen om een grotere aan te schaffen (30cm Vind ik toch te klein worden voor schalen en vazen op dat formaat zijn toch wat te groot voor deze bank). Met de tijd zal ik het forum doorspitten en zo nodig vragen stellen wat betreft grote draaibanken(als iemand nog tips heeft?
En dan tot slot nog wat van mijn werken.

Laatst bewerkt: