Voorstel

ReSo

Nieuw lid
26 feb 2020
6
8
Dronryp (Friesland)
Hoi,
Al een paar jaar geleden aangemeld maar er nooit wat mee gedaan (en vergeten dat ik me aangemeld had…).
Vandaag vond ik mijn inloggegevens weer terug en dacht dat het een mooi moment was om me eens voor te stellen.

Geboren en getogen in Amsterdam. Altijd wel wat met hout gehad, mooi om mee te werken en het ruikt geweldig. In mijn berging heb ik een paar jaar geleden eindelijk een kleine ruimte gereserveerd voor een vaste ‘werkbank’, en voorzien van een bankschroef (Hemklem). Verder staat daar een afkortzaag, een tafelkolomboormachine en een slijpsteen.

Ik probeer zo nauwkeurig mogelijk te werken want ik heb gemerkt dat dat zich altijd uitbetaalt. Bovendien geeft me dat ook meer voldoening dan alles afraffelen. Over een paar maanden ga ik verhuizen en kan dan in de garage (8,4m x 3,4m) een deel afscheiden voor een werkruimte. Dan kan alles wat ruimer staan. Veel projecten heb ik nog niet gedaan, het is meer dat je wat kan doen als je wat moet maken of repareren.

Ik zal later wat vertellen over een inklapbare werkbank die ik heb gemaakt (en wat foto’s laten zien). >>>> Inmiddels geplaatst bij het onderwerp “Algemene werkstukken, de werkplaats”.

Groeten, René
 
Laatst bewerkt:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.