Voorstel ronde

Ralphl

Nieuw lid
17 aug 2020
22
1
Mijn naam is Ralph en ben sinds 2014 amateur houtbewerker. Vanaf toen ben ik het meubelmaken meer serieus gaan aanpakken.

Het vak heb ik geleerd van mij opa. Die was timmerman/aannemer. Begonnen in zijn grote werkplaats en inmiddels zelf een kleinere ruimte kunnen regelen om deze hobby in voort te zetten.

Ik kan in de werkplaats helemaal tot rust komen en hoop deze hobby met anderen te kunnen delen.

Op mijn eerste topic hebben wat mensen gereageerd dat ik mijn even moest voorstellen omdat andere mensen mij anders niet zouden helpen.
 

Superkees

Post veel
17 aug 2017
2.075
414
Dag Ralph,

Welkom. Het was er overigens maar 1 die stelt dat je pas wordt geholpen nadat je je hebt voorgesteld.

Heb je foto's van je werkstukken? Vinden we altijd leuk hier.
 
  • Leuk
Waarderingen: Ralphl

L.N.

Post veel
11 jul 2014
2.139
974
Welkom!

Wij vinden het altijd fijn al iemand zich voorsteld, zodat wij een beetje een idee krijgen wie het is en daarmee passende suggesties kunnen aandragen. Maar het is niet zo dat we iemand niet helpen als diegene zich niet heeft voorgesteld.
 
  • Leuk
Waarderingen: Ralphl

Ralphl

Nieuw lid
17 aug 2020
22
1
Dag Ralph,

Welkom. Het was er overigens maar 1 die stelt dat je pas wordt geholpen nadat je je hebt voorgesteld.

Heb je foto's van je werkstukken? Vinden we altijd leuk hier.
Dag Superkees

Dat klopt. maar vandaar dit bericht :) was geen persoonlijk aanval, Toevallig heb ik niet zo lang geleden een portfolio opgesteld omdat ik wilde proberen om te soliciteren bij meubelmakers. zie bijlage.
 

Bijlagen

  • woodworking.nl.pdf
    1,4 MB · Weergaven: 39
Laatst bewerkt:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.