voor wie de meubelmakers van Buurman Rotterdam een warm hart toedraagt ....https://www.gofundme.com/f/help-de-keilewervers?utm_campaign=m_pd+share-she

Athanor

Moderator
6 dec 2015
2.787
933
Leeuwarden
Goed dat je dit plaatst! Ik zou er anders een topic voor maken. Laten we hopen dat het verdriet wat verzacht gaat worden door deze actie!

Fons
 

Bert Vanderveen

Oud hout
1 sep 2015
2.774
743
Enschede, Twente
Ik had eerder nog op Maps gekeken om welk bedrijf 'met houtopslag' het ging, maar kon niks vinden. Shit dat het 40 zzp=ers heeft getroffen. Heb een donatie gedaan (en zag dat het streefbedrag al halverwege gegeven is, tof!).
 

rik ruig

Actieve deelnemer
21 okt 2013
160
39
Goed dat je dit plaatst! Ik zou er anders een topic voor maken. Laten we hopen dat het verdriet wat verzacht gaat worden door deze actie!

Fons
ben blij dat dit me al gelukt is als digibeet , maar kan jij er een topic van maken ???
 

ndk

Actieve deelnemer
6 feb 2022
149
23
Schiedam
Ben er vaak genoeg geweest voor hout. Reed vanochtend op de fiets naar m'n werk nog langs. Bizar om te zien. Leuk ingericht en het broeide van de creativiteit..hoop dat alles goed komt.
 

Superbra

Actieve deelnemer
16 feb 2014
285
119
Wetteren, Belgie
Hopelijk hadden ze de verzekering wat op orde. Heb het zelf meegemaakt en de financiële schade viel mee. Wel een hoop gedoe natuurlijk. Sterkte voor de betrokkenen!
 

ndk

Actieve deelnemer
6 feb 2022
149
23
Schiedam
Het pand stond op de slooplijst dus het kon niet verzekerd worden..die gasten zijn echt alles kwijt.
 

mroden

Actieve deelnemer
13 feb 2013
214
69
Rotterdam Ommoord
Helaas een tegenvaller qua verzekering hier: omdat het pand al lange tijd op de slooplijst van de gemeente stond was het niet mogelijk een (opstal?) verzekering af te sluiten. Veel ondernemers hoeven uit die hoek dus niks te verwachten en zijn aangewezen op giften, donaties en kans op een nieuwe plek.
 

Rutger Broekman

Actieve deelnemer
19 apr 2013
160
46
Tilburg

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.