Voor mij onbekende wandcontactdoos

hdv

Post veel
24 nov 2019
1.328
709
Noord-Veluwe / Skåne
Zitten we hier in dit kikkerlandje toch uitstekend? Zowel de kou als de hitte zijn binnen een dagje te bereiken. En soms hebben we het hier ook nog. Hoeven we niet eens te reizen. 😜

Roel22

Post veel
27 feb 2017
1.499
653
Prov. Groningen
Die prijzen hoef je het niet om te laten. Enige jaren geleden vonden we ergens in de buurt van Sunne een huis met diverse opstallen en een landoppervlak van 12 Ha. Vraagprijs; €27.000. Echter, geen electra. Geen gas. Geen wat dan ook. Maar wél een prachtige omgeving met een watervoerend beekje door het terrein. Watervoerend betekend in Zweden winter én zomer water in de beek. Dus ook de bijbehorende forel.(y) Mijn moeder leefde toen nog en we hebben er van afgezien aangezien zij best wat hulpbehoevend was in die tijd. Dus werd het geen Zweden maar een boerderijtje in het noorden des lands. Maar de vakanties gaan nog steeds die kant op.:)

hdv

Post veel
24 nov 2019
1.328
709
Noord-Veluwe / Skåne
Zo'n 20 jaar geleden hebben wij op het punt gestaan om te emigreren naar Sunne. We hadden bijna een bod uitgebracht op een schooltje dat daar te koop stond. Maar toen kwam er een onverwachte wending in ons leven en ging het niet door. Tegenwoordig zijn we "slechts" part-time Zweden.

Overigens, niet ver van Sunne heb je een complete Nederlandse kolonie bij Munkfors in de buurt.

Jan van den Broek

Post veel
28 nov 2017
1.746
1.085
71
Veldhoven
Wij hebben geen ouders of schoonouders meer, maar wel een volwassen dochter met autisme en fybromyalgie die veel hulp en ondersteuning nodig heeft. Wij komen al 25 aar elke zomer in Zweden/Noorwegen.
Laatst hadden we het er nog over. We zijn nu 70/71. We hadden het 20 jaar geleden moeten doen.
Maar met de huidige overwaarde van ons huis zouden we makkelijk iets kunnen kopen en (laten) renoveren en nog een paar ton overhouden ook. Nu ik er over schrijf, krijg ik weer zin om huizen te gaan bekijken :ROFLMAO::ROFLMAO:

• Haha
Waarderingen: Roel22

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.