Ben op zoek naar een vlakvandiktebankje maar niet gelijk zo'n zwaargewicht van pakweg 125/170 kg maar iets luchtigers dat kreng moet naar 3 hoog . Nu heb ik begrepen dat die chinese bankjes zoals spero sp 85 en ander look alike's niet al te stabiel zijn .
Dus ben ik gaan snorren en ben ik aan gekomen bij de metabo hc 260 C en de Walt D27300 .
De metabo weegt zo'n 71 kg dus dat valt nog onder "verschouwable" en ook meen ik ergens gelezen /begrepen te hebben dat deze niet erg lawaaierig is .
Dus vertel !! wie heeft hier ervaring mee zover ik weet heeft een forum lid zoiets in het verleden gehad alleen was dat de metabo HC 260 M.
Enne niet te karrig met woorden he' flink typen
Attached files
Dus ben ik gaan snorren en ben ik aan gekomen bij de metabo hc 260 C en de Walt D27300 .
De metabo weegt zo'n 71 kg dus dat valt nog onder "verschouwable" en ook meen ik ergens gelezen /begrepen te hebben dat deze niet erg lawaaierig is .
Dus vertel !! wie heeft hier ervaring mee zover ik weet heeft een forum lid zoiets in het verleden gehad alleen was dat de metabo HC 260 M.
Enne niet te karrig met woorden he' flink typen
Attached files