Vlakte-vandikte bank Eindhoven hulp

Arathonk

Actieve deelnemer
1 mei 2016
78
4
Eindhoven
Goedemorgen!

Is er iemand in Eindhoven die voor mij even 2 plankjes(+-25x20cm) door en over de Vlakte-vandikte bank kan halen?

Bedankt voor de hulp.
 

ZotVanHout

Oud hout
8 jan 2016
7.287
2.006
Klein-Brabant, Vlaanderen
2 plankjes(+-25x20cm) door en over de Vlakte-vandikte
als de plankjes al gezaagd zijn, dan is het belangrijk om te weten wat de lengte en wat de breedte is
zijn ze 20 cm lang, dan kan het zijn dat de rollen van de gebruikte vandikte meer dan 20 cm van mekaar staan
in dat geval gaan de plankjes er wel in, maar ze komen er volledig in de vorm van schaafkrullen uit
 

Arathonk

Actieve deelnemer
1 mei 2016
78
4
Eindhoven
als de plankjes al gezaagd zijn, dan is het belangrijk om te weten wat de lengte en wat de breedte is
zijn ze 20 cm lang, dan kan het zijn dat de rollen van de gebruikte vandikte meer dan 20 cm van mekaar staan
in dat geval gaan de plankjes er wel in, maar ze komen er volledig in de vorm van schaafkrullen uit
Ze zijn 25cm lang, 20cm breed, 5cm dik
 

Jan van den Broek

Post veel
28 nov 2017
1.392
838
70
Veldhoven
Het is nog steeds stil.
Ik zeg het heel eerlijk: Als iemand om hulp vraagt, en mensen reageren snel, dan vind ik dat de vrager zijn topic in de gaten moet houden en ad rem moet reageren. Niet iets op het WWW slingeren en daarna niet meer kijken!!!
Ik denk voortaan twee keer na voordat ik weer spontaan mijn hulp aan bied............
 

keesfrees

Actieve deelnemer
1 mei 2021
234
55
Grönnen
Laatst gezien vrijdag om 17:29

Kan nog komen, alhoewel . .
Vergeten, op vakantie, een onverwacht voorval.
Of anders opgelost.
Ik heb ook een hekel aan zoiets maar ik zal niet zeggen dat het mij niet kan overkomen, soms schiet me wel eens iets te buiten :)
 

Arend b

Actieve deelnemer
7 sep 2020
624
192
Staphorst
Mee eens het kan alle kanten op , maar meestal als je wat plaatst geef je acht of daar reacties op komt,
Vakantie weet je vaak vantevoren in dit geval 2 plankjes en opgelost is ook maar even werk om te melden,
Of het is een eendag vlieg op het forum dat kan ook nog of komt allen als hij hulp nodig heeft
Het wordt anders als er een ongeval om de hoek komt kijken
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan van den Broek

klusrob

Post veel
27 jun 2011
1.779
992
Omgeving Eindhoven
Laatst gezien vrijdag om 17:29
Dat was dus na de reactie van Jan en mij. Dan had hij onze reacties dus al kunnen zien. En de afstand zou toch ook geen probleem moeten zijn, zowel Jan als ik zijn in 5 tot 10 km in centrum EHV.

@Arathonk zou je hier een reactie willen geven zodat de mensen die hulp hebben aangeboden weten hoe of wat, en zodat een mod (@Athanor) het topic eventueel kan sluiten als het opgelost is.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan van den Broek

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.