vlak vandiktebank

Tino van Rijswijk

Nieuw lid
9 nov 2014
17
1
Ik ben op zoek naar een tafelmodel vlak vandiktebank. Nu zie ik van allerlei goedkope machineś van Scheppach en Hbm, maar ik ben er ook 1 tegengekomen van Femi de PF204. Heeft iemand hier ervaring mee? Deze machine lijkt me van beter van kwaliteit, maar is ook duurder.
Ik hoor het graag
 

thomasz

Post veel
11 apr 2015
1.987
813
Omgeving Leiden
Hoi Tino,

Ervaring heb ik daar niet mee, maar toen ik je bericht las moest ik meteen denken aan een post, waarin iemand van dit forum een jet vlakvandikte had gekocht bij igmtools.com,voor een zeer schappelijk bedrag.
Die post kan ik niet zo gauw vinden, maar misschien reageert die topic starter nog.

Thomas
 

Tino van Rijswijk

Nieuw lid
9 nov 2014
17
1
Hoi Tino,

Ervaring heb ik daar niet mee, maar toen ik je bericht las moest ik meteen denken aan een post, waarin iemand van dit forum een jet vlakvandikte had gekocht bij igmtools.com,voor een zeer schappelijk bedrag.
Die post kan ik niet zo gauw vinden, maar misschien reageert die topic starter nog.

Thomas
Dank je!
Tino
 

leroy

Post veel
23 jul 2010
1.023
32
Hey hallo
Ik heb een femi metaal bandzaag werk super goed en ze zouden uit moeten blinken in de service
Ik had wat vragen over de zaag en die werden netjes telefonisch beantwoord door een uiterst vriendelijke meneer van femi
Dus ik denk dat dit gewoon goed spul is
 

Tino van Rijswijk

Nieuw lid
9 nov 2014
17
1
Hey hallo
Ik heb een femi metaal bandzaag werk super goed en ze zouden uit moeten blinken in de service
Ik had wat vragen over de zaag en die werden netjes telefonisch beantwoord door een uiterst vriendelijke meneer van femi
Dus ik denk dat dit gewoon goed spul is
Hoi Leroy,

Dank voor de info!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.