vineer op te halen

Nico Kliko

Actieve deelnemer
14 dec 2014
423
30
Nijmegen
Beste alle,

Bij het opruimen van de schuur van mijn schoonvader kwamen we deze vineer tegen.
Het is van alles wat.

Het vineer is gratis af te halen in Mierlo. Welkom om een klein bedrag te geven.
Er is ook nog meer veel massief resthout en wat platen. Als je wat moois bij elkaar gezocht heb kunnen we vast een mooie deal maken.


Als je er dan toch ben. Kunt je ook nog in de boekenkast neuzen of er een boek is die je wil kopen.


WhatsApp Image 2021-10-06 at 13.03.17.jpeg
 

philippe

Actieve deelnemer
10 jul 2016
95
29
Beste alle,

Bij het opruimen van de schuur van mijn schoonvader kwamen we deze vineer tegen.
Het is van alles wat.

Het vineer is gratis af te halen in Mierlo. Welkom om een klein bedrag te geven.
Er is ook nog meer veel massief resthout en wat platen. Als je wat moois bij elkaar gezocht heb kunnen we vast een mooie deal maken.


Als je er dan toch ben. Kunt je ook nog in de boekenkast neuzen of er een boek is die je wil kopen.


Bekijk bijlage 108959
Hoi Nico, ik ben zeer geïnteresseerd in de fineer! Ik stuur je zo even een pm
 

Nico Kliko

Actieve deelnemer
14 dec 2014
423
30
Nijmegen
Ik ga binnenkort foto`s maken van de houtvoorraad. Het hout is dan in het weekend van de 13e op te halen. Het rest hout is echt van alles wat.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.