Verstekgeleider. Incra, DrillPro, Donghui?

Efvee

Actieve deelnemer
9 jun 2021
740
290
RegioRotterdam
Op zoek naar een verstekgeleider voor mijn RecordPower Sabre 250 lintzaag vind ik een paar mogelijkheden:
De originele van RecordPower:
Screenshot_20211020-195925_Chrome.jpg
Zou ook moeten passen op de Sabre 250. Die heeft gewone 3/4" slots, maar hij is volgens Baptist op dit moment niet leverbaar. Heeft ook geen keepjes om op in te knikken.

IncraV27: lastig aan te komen, lijkt het. Ik heb in Nederland geen 'echte' winkel gevonden die hem verkoopt. Ik vond hem bij Amazon voor alles bij elkaar 152.60 Euro (137.60 voor de geleider en 15 verzending.) Levering eind November dus ik moet er een maand op wachten.
Screenshot_20211020-185838_Chrome.jpg

WNew DrillPro: qua mogelijkheden vergelijkbaar met de IncraV27, met elke 5 graden een keepje. Kost via o.a. BangGood Euro 54.51, incl. BTW en verzending vanuit Polen. Duurt een week.
Screenshot_20211020-181319_Chrome.jpg


Of, doe 'es gek, ook via Banggood voor minder geld dan de Incra, de HongDui HD-TB01:
Screenshot_20211020-181233_Chrome.jpg
Met net als de 'grote' Incra stopjes op elke graad. Met verzendkosten (Euro 1.72 ) erbij dus voor 114 Euro en 22 centen, totaal, incl BTW geleverd vanuit Spanje.

Heeft iemand ervaring met kopen via Banggood of ervaring met een van deze geleiders?
 

Charel09

Post veel
10 sep 2014
1.669
714
Antwerpen
zelf heb ik ervaring met een Incra 1000 en de Hongdui. De kwaliteit en mogelijkheden van de Hongdui zijn zeker niet slechter dan die van de Incra en ik heb ook goede ervaringen met Banggood
gewoon doen
 
  • Leuk
Waarderingen: Efvee

EdP

Post veel
4 jan 2016
1.597
541
Steenbergen, Noord Brabant
Ik heb zelf de Drillpro, gewoon met de standaard aluminium kleurige knop. Die kun je netjes af stellen. Ik vond de Incra versie te duur. De Hongdui is een mooi ding. Hooked on Wood heeft er een review over gemaakt, maar ja….toen was ik al voorzien. Bevalt in de praktijk prima. Ik gebruik ‘m op de tafelzaag en de lintzaag af en toe. Bestellen via Banggood ook goede ervaringen mee.
 
  • Leuk
Waarderingen: Efvee

dirkvanbergen

Actieve deelnemer
26 jan 2021
211
100
Ik heb al een gopedkopere van Banggood, maar als ik nu een nieuwe nodig heb zou ik voor de Hongdui gaan.

(En dan "per ongeluk" nog wat extra leuke dingetjes in mijn winkelmandje doen voor ik afreken ...)
 
  • Leuk
Waarderingen: Efvee

Robert_T

Actieve deelnemer
12 feb 2021
334
256
Drillpro gebruiker hier. Top ding maar denk dat ze allemaal prima zijn.

Heb ondertussen ook al best wel wat spullen van Banggood besteld en alleen maar goede ervaringen mee. Het kan even duren voordat het geleverd is maar kwaliteit is bijna altijd prima. Het is me ook wel eens overkomen dat er een defect product geleverd is of kwalitatief slecht product en in die paar gevallen heb ik met een paar dagen m'n geld terug gekregen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Efvee

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.