Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Dag, ik wil nachtkastjes maken met een frame in verstek (zie foto). Ik heb o.m. een invalzaag en een bovenfrees en zoek nu naar een goede methode. Ik zou berken multiplex gebruiken. Ik weet ook niet hoe men zo een schuine verbinding noemt. Bedankt voor een goede link en inspiratie. Geert
Bedankt. Ongelofelijk, het is precies wat ik in gedachten had...zelfde afmetingen, ladegeleiders al gekocht,...Die lamello's zijn alvast een goede tip. Ik dacht het ladefront wel volledig te laten verzinken voor extra effect. Hoe heb je de schuine kanten gezaagd ? En niets gefreesd/geschaafd ? Ik heb schrik dat de scherpe randjes afbreken...
welk gereedschap jij allemaal hebt, weet ik niet
als de zaagsnede onvoldoende glad is, zou ik de laatste mm frezen
pas daarna de zijkanten op breedte zagen
Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.