Vermoorbeitel of…

Bobbe

Nieuw lid
6 aug 2025
15
4
Amstelveen
Ik ben oprecht blij met deze ontboezemingen @48rmc en @chevy66. Ik hoef me dus niet te schamen voor kringloopwinkelbezoek. Ik ben altijd op zoek naar bijzonder en hoge kwaliteit gereedschap. Uiteindelijk ben ik vooral verzamelaar van verzamelingen en doe ik er verder niets mee behalve genieten van bezit

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
10.323
3.729
Dat is dan weer jammer. Gereedschap moet je gebruiken. Zeker als het van goede kwaliteit is. Maar ik heb ook veel meer gereedschap dan strikt noodzakelijk. Maar als ik het weer in orde heb gemaakt, dan vind ik het zonde om het weer weg te doen. Je krijgt er meestal weinig voor. Dus dan kan je het net zo goed houden.

• Leuk
Waarderingen: John1969 en Bobbe

48rmc

Post veel
2 dec 2021
786
310
Middelburg
Oke je verzamelt ze, dat is een andere tak van sport, nee ik gebruik ze, alleen dan niet alle 100 tegelijk😌. Maar dan zul je vast ruim wonen als je een verzamelaar ben van verzamelingen, dus naast dat je gereedschap verzamelt ,verzamel je ook nog andere zaken, interessant.

Laatst bewerkt:

Bobbe

Nieuw lid
6 aug 2025
15
4
Amstelveen
Dat is waar, wat ik kan gebruiken zal ik zeker niet laten liggen maar een boomschilmes ga ik nooit gebruiken maar toen ik er een zag liggen kon ik niet laten hem te kopen. En de vermoorbeitel ligt nu in een kastje waar ik kan genieten van de fraaie ongebruikte uitstraling. In mijn garage liggen voldoende gebruiksklare beitels. En daarnaast nog een hoop gereedschap voor allerhande klussen

Roel22

Post veel
27 feb 2017
1.455
617
Prov. Groningen
Ik ben ook behept met het virus. Oude beitels, oude schaven, oude bijlen, etc. Gelukkig wonen we heel ruim. Maar mijn vrouw vermoed dat op een dag de boerderij te klein zal zijn geworden... geloof er niets van. :ROFLMAO:

• Haha
Waarderingen: Bobbe en 48rmc

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
10.323
3.729
Opdagen? Wat zeg je nu? Je was al vergeten dat je meer spullen had dan je dacht. Maar dat emmertje staat ergens in de stelling. Dus als je zo vlak voor sinterklaas komt, dan heb je een leuke surprise.

• Haha
  • Leuk
Waarderingen: Schaafnerd en Roel22

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.