Verloopstuk afzuiging 45 mm (festool slang) naar gude rest van de merken vlak van dikte bank

hstraat

Post veel
13 mei 2017
1.090
38
Leiden
Vandaag bij vriend zijn vlak vandikte bank gebruikt om bankarai balken te vlakken. Echter geen afzuiging aanwezig. Dat is natuurlijk geen uitdaging als hij cad ontwerper is en ik een 3d printer heb. Nu is mijn gedachte dit willen misschien meer mensen die niet zo'n mighty afzuiginstallatie in hun mini schuur hebben.
Kosten, ik zat aan 8 euro ex verzendkosten te denken. Met DHL naar afhaalpunt ben je 3.99 kwijt.
Voor mensen die de stl willen en het zelf willen printen, deze is kostenloos beschikbaar. Ik heb het met 20% infill (driehoek) geprint en is enorm stevig.
 

Bijlagen

  • IMG20231007101341.jpg
    IMG20231007101341.jpg
    87,1 KB · Weergaven: 27
  • IMG20231007101401.jpg
    IMG20231007101401.jpg
    89,8 KB · Weergaven: 27

Trip

Actieve deelnemer
2 sep 2020
274
152
Leiden
Mooi :) ik vraag me alleen af of die bottleneck er niet voor zorgt dat hij vaak verstopt raakt? Ik heb te weinig verstand van veel dingen en maakt daarom de ontwerpen vaak nodeloos gecompliceerd, maar ik zou het geleidelijk laten verlopen van het grote gat naar het kleine gat, daardoor stuur je de snippers/ stof meer.
 

hstraat

Post veel
13 mei 2017
1.090
38
Leiden
Mooi :) ik vraag me alleen af of die bottleneck er niet voor zorgt dat hij vaak verstopt raakt? Ik heb te weinig verstand van veel dingen en maakt daarom de ontwerpen vaak nodeloos gecompliceerd, maar ik zou het geleidelijk laten verlopen van het grote gat naar het kleine gat, daardoor stuur je de snippers/ stof meer.
Het verbaasde ons enorm maar mijn Festool stofzuiger zoog het schoon op en geen stagnatie bij het verloop.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.