verlaat voorstellen woodworker

BerserkerJayno

Nieuw lid
13 jul 2018
17
18
Na mij in 2018 aangemeld te hebben op dit forum heb ik het eigenlijk laten liggen dus gaan we het nogmaals eens proberen.

Ik ben Janneau, 37 jaar oud en na een tiental jaren werken met hout en part time in de bouw ben ik in 2018 voor mezelf begonnen als interieur/meubelbouw en dan voornamelijk hout als basis. De projecten zijn redelijk gevarieerd en daarnaast probeer je (als de tijd het toelaat) natuurlijk ook altijd mooie dingen voor jezelf te bouwen. Laatste jaren heb ik mij ook gefocust op de oude houtverbindingen (zwaluwstaart/butterflyinleg/pen&gat etc) en doe ik ook veel aan vers hout snijden. Ik heb mij aangemeld om dat ik ook de laatste jaren het mis om kennis uit te wisselen met mensen met dezelfde passie namelijk: HOUT!

wat foto's zeggen maar dan woorden:
IMG_20220726_104638_092.jpg

IMG_20210829_143546.jpg
Roubo werkbank_17.jpg

IMG_20210920_181402.jpg

Dovetail kistje 07.jpg


Eetafel eiken 11.jpg
 

Zerox

Actieve deelnemer
2 aug 2021
178
127
Echt
Mooie projecten en welkom! Volgens mij hebben we al contact gehad via MP ;) Mooi om te zien dat je hier ook zit.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.