Goedemiddag iedereen ik wil graag mijn handgemaakte snijplanken gedraaide kommen en nog meer verkopen maar waar moet ik dat op verkopen en hoe mvgdiego
Marktplaats en Facebook die zijn gratis de rest(etsy, bol.com,etc) kost geld en tijd. Markten heel leuk maar die kosten ook geld en die zijn er vanaf 30 euro tot kerstmarkten van 6dgn voor 2400,- (maar dan heb je wel stroomGoedemiddag iedereen ik wil graag mijn handgemaakte snijplanken gedraaide kommen en nog meer verkopen maar waar moet ik dat op verkopen en hoe mvgdiego
Deze is wel heel makkelijk (in mijn ogen best lui eigenlijk), misschien zelf beter onderzoek doen.Plus wat verkoopt goed om te beginnen met verkopen
Op Marktplaats en dergelijke wordt je overspoeld met dergelijke spotgoedkope producten.Zou het op marktplaats ook goed lukken om te verkopen ? Of is insta en Facebook beter
Hou er rekening mee dat Marktplaats sinds kort de verkopen bij moet houden en wanneer je meer dan 30 verkopen hebt of 2000E omzet, dat ze dit moeten melden bij de Belastingdienst. Nieuwe regels sinds Januari 2023.Zou het op marktplaats ook goed lukken om te verkopen ? Of is insta en Facebook beter
Dit jaar geld dat alleen voor nieuwe gebruikers, maar dat zal wel veranderen neem ik aan.Hou er rekening mee dat Marktplaats sinds kort de verkopen bij moet houden en wanneer je meer dan 30 verkopen hebt of 2000E omzet, dat ze dit moeten melden bij de Belastingdienst. Nieuwe regels sinds Januari 2023.
De overheid duldt geen concurrentieDit jaar geld dat alleen voor nieuwe gebruikers, maar dat zal wel veranderen neem ik aan.
Wel absurd, want de gegevens van markplaats zijn vaak éénzijdig.
Nu moet je kennelijk als particulier een administratie gaan bijhouden om je kosten te kunnen verantwoorden.
Zo stimuleren ze niet echt een circulaire maatschappij.