Verkocht: JET JPT-260T vlak-vandiktebank met verrijdbaar onderstel.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jandyman

Actieve deelnemer
7 dec 2016
35
18
Enkhuizen
Hallo,

Omdat ik mijn zinnen heb gezet op een meervoudige machine als vervanging van de huidige apparaten heb ik besloten om dan gelijk maar helemaal alles op de schop te nemen!

Ik heb nog een JET JPT-260T vlak-vandikte bank met verrijdbaar onderstel in de aanbieding.
Maximale schaafbreedte: 260mm
Maximale vandikte hoogte: 225mm
Motor: 3 fase, 400V

Bij de machine worden 3 sets messen geleverd: 1x nieuwe set van Stehle, 1x set standaard maar wel vers geslepen en de messen set die in de machine zit. De set messen in de machine zal ik nog laten slijpen, zodat de nieuwe eigenaar voorlopig zijn gang kan gaan. Verder staat de bank op een metalen verrijdbaar onderstel met een capaciteit van 600kg wat bij HBM vandaan komt en heb ik er nog een stroomkabel van ongeveer 5 meter met een 16A krachtstroom stekker en contrastekker bij. De machine is van 2013, weegt 170kg en het is een plezier om er mee te werken.
Ook deze machine is weer alleen hobbymatig gebruikt en ziet er heel netjes uit. Ale je het helemaal af wilt maken, kijk dan ook even bij mijn advertentie voor de Record Power CX-2500 stofafzuiging met fijnstoffilter.

Ik zou graag € 900,00 (incl. BTW) voor deze machine willen hebben.

Ook deze machine is te bezichtigen (en op te halen) in Enkhuizen.
Als je vragen hebt, dan hoor ik graag van je.

Groet,
Jan.
Jet JPT-2.jpgJet JPT-3.jpgJet JPT-4.jpgJet JPT-5.jpgJet JPT-6.jpgJet JPT-8.jpgJet JPT-9.jpgJet JPT-10.jpgJet JPT-12.jpgJet JPT-13.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Sebascbas en starf

Luccio

Actieve deelnemer
24 feb 2020
213
87
Rijswijk
heb wel interesse, maar het is voor mij een half jaar / 9 maanden te vroeg. werkplaats moet nog gebouwd worden
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.