Verkocht: (Deels) DIY Freestafel met POF 1400 ACE frees

Bast-hout

Actieve deelnemer
28 dec 2020
199
94
Milsbeek
www.bast-hout.nl
Werkte prima, gaat weg omdat ik een werkbank aan het bouwen ben voor mijn zaagtafel en frees.
Maat bovenblad: 780 x 580 x 24 mm
Bovenblad met freesplaat en U profielen is nieuw gekocht bij een houtwerker; fence en tafelsteun zijn zelfgemaakt.
Ik heb hem eerst als los tafeltje gehad, maar later in een kar ingebouwd. Indien je wil kan je het tafeldeel er bij krijgen.

Frees is van bovenaf in hoogte in te stellen met een, standaard, verzonken M10 bout. Deze moet wel binnenkort vervangen worden omdat ik hem een keer met de verkeerde inbus gedraaid heb.
Let op: Dit is een DIY versie, dus je moet zelf nog wel een nullast schakelaar kopen om te zorgen dat de frees niet automatisch aan gaat als er stroom op staat.
(Ik heb destijds per ongeluk een gewone schakelaar gekocht (zie foto) die dat dus niet doet; uit veiligheidsoverwegingen ga ik hem niet verkopen met die schakelaar)

Originele onderdelen van de Bosch POF 1400 ACE frees zitten nog gewoon in de doos en is te herstellen naar oorspronkelijke staat.

Af te halen in Milsbeek (Net onder Nijmegen)
Vraagprijs €150 voor het geheel; Freestafel en Frees worden niet afzonderlijk verkocht


IMG_3674.jpg


IMG_3675.jpgIMG_3676.jpgIMG_3677.jpgIMG_3678.jpgIMG_3679.jpgIMG_3689.jpgIMG_3690.jpg
 
Laatst bewerkt:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.