Vergelijken vlakvandiktebanken

Ralphl

Nieuw lid
17 aug 2020
22
1
Dag houtbewerkers,

Ik ben zelf een amateur houtbewerker en opzoek naar een vlak en vandikte bank op 230 V, nu heb ik nog nooit zo een apparaat in bezit gehad en weet dus ook niet zo goed waar ik op moet letten. Mijn oog is gevallen op de HBM 200 vlak en vandikte bank of de Dewalt d27300-QS vlak en vandiktebank. Hier kan ik weinig tot geen reviews / vergelijkingen over vinden.

Welke raden jullie aan en waarom. Zijn er andere misschien betere opties voor die prijsklasse?

Alvast bedankt!

Gr
Ralph
 
Laatst bewerkt door een moderator:

The Boktor

Uitgevreten hout
2 mrt 2016
1.538
254
Had je jezelf al voorgesteld? Denk dat er dan wel mensen zijn die je willen helpen?
 

LFlab

Post veel
7 mei 2018
967
307
Rosmalen
Ja, dat is niet buitengewoon gastvrij, welkom Ralph!
Zelf ben ik, als het gaat om vlak en vandikte banken, een beetje bang voor de hoeveelheid geluid en stof zo'n ding produceert (niet echt plek voor, en ik wil de tolerantie van de buren niet op de proef stellen). Dus ik gebruik handschaven.
Maar projecten lopen aanzienlijk makkelijk als het hout wat je gebruikt gewoon goed op maat en vlak is.
 

Ralphl

Nieuw lid
17 aug 2020
22
1
Ja, dat is niet buitengewoon gastvrij, welkom Ralph!
Zelf ben ik, als het gaat om vlak en vandikte banken, een beetje bang voor de hoeveelheid geluid en stof zo'n ding produceert (niet echt plek voor, en ik wil de tolerantie van de buren niet op de proef stellen). Dus ik gebruik handschaven.
Maar projecten lopen aanzienlijk makkelijk als het hout wat je gebruikt gewoon goed op maat en vlak is.


Dag LFlab, Bedankt voor je reactie. Heb je ook wel gelijk in. Wellicht een optie.

Ik waardeer je gastvrijheid

Gr Ralph
 
Laatst bewerkt:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.