Vandaag bij dit forum aangehaakt.

a3west

Nieuw lid
30 jul 2026
2
3
Eindhoven
Sinds de zeventiger jaren altijd wel met hout in de weer geweest, in en rond huis (studentenkamer, eerste huurhuis en in 1994 eerste "eigen huis"). Meestal het wat grovere werk: bedombouw, kledingkast, heel mooi kippenhok, werktafels voor de kinderen enzovoort. Sinds mijn pensionering in 2021 ben ik het wat groter aan gaan pakken. In de garage een goede werkplek ingericht. Voordien altijd alles op de rand van het aanrecht of op een Workmate afgezaagd. Met die werkbank en werkplek ervaren wat ik al die jaren had aangerommeld! Beter elektrisch en hand gereedschap aangeschaft. Figuurzaag, freesmachine, en recent een Proxon zaagtafeltje en natuurlijk goede stofafzuiging. Het grootste project tot nu toe is een pakhuis voor kleinkinderen. Ga nu beginnen met lijstjes en eventueel doosjes maken, een beetje afhankelijk wat de "afnemers" in de omgeving willen hebben. Houten kinderspeelgoed is zeker een goede stap, zeker als ik al het plastic spul met batterijen in de omgeving zie.
Mijn weg op dit forum moet ik nog een beetje vinden. Er is veel te lezen en te leren, mogelijk kan ik zelf ook nog wat bijdragen.
Wordt vervolgd (op andere plekken op dit forum).

Toon Westgeest

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.