Na een jaar fulltime thuiswerken en met de vooruitzichten dat thuiswerken een standaard wordt, heb ik besloten om de oude koloniale keukentafel om te bouwen naar een elektrisch hoog-laagbureau. De oude keukentafel is nu namelijk mijn werkbureau. Ik wil graag staand kunnen werken en ik wil graag een kruk om te zorgen te zorgen dat ik minder last heb van mijn rugspieren.
Het is geen culinair-houtstandje, maar het idee om te delen met anderen vind ik wel passend in deze tijd.
Wat cijfers:
Totale duur: 8 uur
Kosten frame: 247 euro
3 eetlepesl danish olie
Restant afval: 2 latjes en de 4 schuine plankjes en alle moeren en schroeven
Hierbij het stappenplan. Helaas heb ik geen foto van de bovenkant van het bureau, dit was hetzelfde als de tafelpoten.
De keukentafel uit elkaar halen:

Schuren en in de danish oil.

Een elektrisch hoog laag frame kopen en in elkaar knutselen

De poten door de vlakvandiktebank.

Dan heb ik dit hout over dat ik ga gebruiken voor de kruk

En hierbij het bureau en de kruk en een 2e keer in de olie, en dan is dit het eindresultaat.

Het is geen culinair-houtstandje, maar het idee om te delen met anderen vind ik wel passend in deze tijd.
Wat cijfers:
Totale duur: 8 uur
Kosten frame: 247 euro
3 eetlepesl danish olie
Restant afval: 2 latjes en de 4 schuine plankjes en alle moeren en schroeven
Hierbij het stappenplan. Helaas heb ik geen foto van de bovenkant van het bureau, dit was hetzelfde als de tafelpoten.
De keukentafel uit elkaar halen:

Schuren en in de danish oil.

Een elektrisch hoog laag frame kopen en in elkaar knutselen

De poten door de vlakvandiktebank.

Dan heb ik dit hout over dat ik ga gebruiken voor de kruk

En hierbij het bureau en de kruk en een 2e keer in de olie, en dan is dit het eindresultaat.

Laatst bewerkt: