Uitvoerrol versleten - vervangen of reviseren?

The Handler

Nieuw lid
22 feb 2015
2
0
Van mijn oude Metabo ADH 310 is het rubber van de uitvoerrol dusdanig versleten, dat die nu een kleeflaag op het hout achterlaat.
Weet iemand of (en waar) je dat kan laten vervangen, of moet de hele rol vervangen worden?
 

Bijlagen

  • Uitvoerrol.jpg
    Uitvoerrol.jpg
    111,6 KB · Weergaven: 19

Superkees

Post veel
17 aug 2017
2.074
414
Volgens mij is er iemand op marktplaats die gereviseerde rollen aanbiedt. Die zou ik eens benaderen (als die nog actief is).

Overigens welkom, gezien het je eerste bericht is, 8,5 jaar na registratie. ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: The Handler

The Handler

Nieuw lid
22 feb 2015
2
0
Volgens mij is er iemand op marktplaats die gereviseerde rollen aanbiedt. Die zou ik eens benaderen (als die nog actief is).

Overigens welkom, gezien het je eerste bericht is, 8,5 jaar na registratie. ;)
Dank je Kees.
Ik vond niemand op marktplaats en de betreffende rol lijkt ook nergens meer leverbaar.
Inmiddels vond ik op internet wel een bedrijf dat metalen rollen "herrubbert", zoals dat kennelijk heet. Ik moet nog informeren wat zij voor mij kunnen betekenen. En dan moet in mijn toch al te kleine garage die rol ook nog uitgebouwd/gedemonteerd worden.
Wordt dus vervolgd.
 

houtdraaierke65

Actieve deelnemer
8 apr 2018
593
138
58
Linter

deze mensen kunnen je zeker helpen. Super bedrijf
 

MarnikMakes

Nieuw lid
9 feb 2022
6
3
Dilsen-Stokkem
Ik heb ooit een gietijzeren aandrijfwiel waar de rubberen laag van vergaan was opnieuw laten vulkaniseren bij zeeland vulkanisatie. Ik had toen vier verschillende vulkanisatiebedrijven aangeschreven en zij waren de enige die een enkel stuk wouden doen voor een particulier. van twee had ik zelfs nooit reactie gekregen.
Ik heb het onderdeel per post kunnen opsturen en kreeg het na een aantal dagen netjes terug gestuurd.

 
  • Leuk
Waarderingen: mboots en Wim Kluck

houtdraaierke65

Actieve deelnemer
8 apr 2018
593
138
58
Linter

deze mensen kunnen je zeker helpen. Super bedrijf
Zijn ook Nederlandstalig.
Dus taal geen probleem
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.