Uitstervend ras : Japanse beitel makers

Charel09

Post veel
10 sep 2014
1.922
907
Antwerpen
Screenshot van een artikel in het Australisch magazine WOOD

1. gemiddelde leeftijd van smids in Miki is 70 jaar en slechts 2 van hun heeft nog een leerling
2. door een US overname van Hitachi Metals is er ook geen nieuwe productie van blue en white staal meer

dus sla je slag zolang ze er zijn 😉

Screenshot 2025-07-03 at 10.11.06.jpeg.png

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
10.157
3.625
Als ik in mijn omgeving een praatje maak, heb ik voor 2 jaar extra werk. Er is geld zat, ze hoeven niet eens te weten wat het gaat kosten. Als je alsjeblieft maar wil komen. Maar onze gemeente heeft een hekel aan mensen die iets kunnen maken. Dus geen tweede parkeervergunning voor je bedrijfsbus, Alle bedrijven waar je spullen kon halen, zijn naar ver buiten de stad verkast. Als je ergens wil werken kan je je bus nergens kwijt. Heb je een plekje gevonden, dan betaal je je scheel. Milieuzone die steeds verder uit dijt, zodat bedrijven van buiten de stad ook niet meer willen komen. Je hebt binnenkort alleen nog maar grote bedrijven . En die willen niet voor de kleine klusjes komen. Ik doe alleen nog wat binnen mijn eigen parkeerrajon. Daar betaal ik toch al voor. En verder kan ik er lopend naar toe.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.