A
Athanor
Guest
De afgelopen tijd hebben jullie niet zo veel van mij gehoord. Ik ben nogal druk geweest met verschillende activiteiten. Een daarvan is de uitbouw aan ons huis met een tuinkamer. Deze is tegelijkertijd een vergroting van mijn werkkamer geworden. Het bestaande kozijn met openslaande deuren hebben we daaruit gehaald en verplaatst naar de buitenwand van de uitbouw. De constructie van de wand van het huis heb ik niet gewijzigd, met uitzondering van de wandplaten, die zijn er afgehaald, zodat er een extra doorkijk en lichtinval ontstond.
Het constructieve deel heb ik door de aannemer laten doen, ik heb zelf de betimmeringen, afwerking en schilderwerk gedaan. Ook het grote raamkozijn met de openslaande deuren heb ik zelf vervaardigd. Onderstaand een aantal foto's van het project.
Fons
Attached files

Het constructieve deel heb ik door de aannemer laten doen, ik heb zelf de betimmeringen, afwerking en schilderwerk gedaan. Ook het grote raamkozijn met de openslaande deuren heb ik zelf vervaardigd. Onderstaand een aantal foto's van het project.
Fons
Attached files