uit de klauwen gelopen

Lovedies

Nieuw lid
23 dec 2018
4
6
Hallo ,

Ik kom mijzelf even voorstellen. Ik ben Maikel 45 jaar getrouwd 2 dochters en een uit de klauwen gelopen hobby naast mijn fulltime baan bij een bedrijf wat vliegtuig simulators bouwt.
Door wat stubbelingen bij mijn vorige bedrijf waar ik een bore-out heb gekregen en mijn energie toch ergens in kwijt moest ben ik na het kijken van wat youtube filmpjes begonnen om wat pallets uit elkaar te halen en daar wat mee te rotzooien. Wat binnen een week uitliep op een werkplaats van 80m2 en mijn eerste opdracht voor een school om 10 verrijdbare boekenkasten te maken.
In het diepe zonder opleiding in houtbewerking , maar wel meteen met de machines die ervoor nodig zijn een redelijk resultaat gehaald en met redelijk bedoel ik dat je het hele project constant rondloopt met dit kan beter dit moet anders en zo had ik het moeten doen.
Mijn werkplaats staat in Hazerswoude een klein dorpje in ZH waar ik nog regelmatig te vinden ben om gewoon lekker bezig te zijn.
 

Superkees

Post veel
17 aug 2017
2.074
414
Welkom. Ik schrok een beetje bij de titel. Ik was even bang voor een zwaar gewonde houtdraaier, maar het viel gelukkig alles mee.
 

Trip

Actieve deelnemer
2 sep 2020
274
152
Leiden
Dat is een hele flinke schuur voor je hobby zeg :) mooi dat je er zo in kan stappen en het je blijkbaar door je bore out heeft geholpen :)
 

boertje125

Post veel
17 okt 2013
2.073
395
Nooit van dat hele dorp gehoord tot vorige week toen hadden we daar een bbq.
Wel een beetje vreemde eend daar tussen al die tuinders denk ik :)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.