Tussen stekker snoer elektrisch gereedschap

Chihiro

Nieuw lid
16 jan 2024
2
0
Nederland
Goedendag,

Ik heb aardig wat verschillende elektrische zagen en schuur machines die allemaal een snoer hebben. Bij gebruik van deze apparaten gebruik ik altijd afzuiging. Omdat ze én een snoer hebben én de slang van afzuiging zou ik deze aan elkaar willen bevestingen, gezien ik ze beide nodig heb.
Wat ik wil doen is een permanent snoer aan de afzuigslang bevestigen met een stekker/koppeling en een zelfde stekker/koppeling aan mijn apparaten. Zo heb ik altijd stroom bij de afzuigslang en kan ik de beide in het apparaat "klikken".
Nu de vraag. Weten jullie of er zo iets op de markt is? de stekker/koppeling voor je apparaten? Of hebben jullie misschien tips?

Groet, Chi.
 

the duke

Actieve deelnemer
11 jan 2020
144
34
Groningen, stad
In de hydrauliek gebruiken ze mantelslang om slangen te beschermen. Door de mantelslang voer je de afzuigslang en het netsnoer, afwerken met een ty rap, zodat alles goed blijft zitten. Idee gejat van festool.
 

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.061
1.691
Terkaple
www.woodworking.nl

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.