Triton TRA001 bovenfrees

48rmc

Actieve deelnemer
2 dec 2021
446
111
Middelburg
Momenteel heeft Gereedschappro een aantrekkelijke aanbieding echter deze vlieger gaat alleen op als je er 2 van hem afneemt. Het gaat om de Triton TRA001 bovenfrees 2400 Watt. Bij afname van 2 kosten ieder €250 euro anders €319 euro. Heeft iemand interesse om gezamenlijk een order te plaatsen, het mooiste zou zijn iemand uit de buurt zo niet dan wordt het opsturen ook geen probleem uiteraard. Hoor er van of iemand geïnteresseerd is,
Groet Christian
 

Trip

Actieve deelnemer
2 sep 2020
274
152
Leiden
Als ik op de site kijk leveren ze er maar 1 per klant wegens slechte leverbaarheid. Leuk een actie die niet uitvoerbaar is door eigen regels. Of lees ik het verkeerd...Screenshot_2022-05-06-23-51-44-06_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: SanderGP

48rmc

Actieve deelnemer
2 dec 2021
446
111
Middelburg
Inderdaad ik heb de daad bij het woord gevoegd en geprobeerd 2 te bestellen aanvankelijk lijkt het te lukken maar bij de eindafrekening moet ik i.p.v 1x €499 euro neer te tellen 2x€499, dus dat gaat het niet worden. Moeilijk te verkrijgen maar als we nu een mailtje versturen naar Sander van Gereedschappro en gezamenlijk zeggen dat we 2 machines van hem willen afnemen dan kan het toch voor die €499 euro?? We zijn toch 2 afzonderlijke klanten als we dit naar 1 adres laten versturen moet voor hem toch niets uitmaken of ben ik nu zo stom????
 

48rmc

Actieve deelnemer
2 dec 2021
446
111
Middelburg
Heb nog een tijdje op zijn website zitten kijken maar ik kan die nieuwe voorwaardes niet zo gauw vinden,......raar?? Het zal wel aan mij liggen,...bedankt in ieder geval Trip voor je tip
 

Peter de B.

Actieve deelnemer
8 jul 2017
294
119
We zijn toch 2 afzonderlijke klanten als we dit naar 1 adres laten versturen moet voor hem toch niets uitmaken of ben ik nu zo stom????

Ik denk dat je een verkeerde aanname hebt gedaan. De prijs die bij 2x genoemde is, is niet voor 2 machines samen, maar de prijs PER machine. Kijk bijv op de site bij een aanbod voor Bessey FS-HZ 160 lijmklemmen, daar zie je hoe het werkt.
 
  • Leuk
Waarderingen: SanderGP

48rmc

Actieve deelnemer
2 dec 2021
446
111
Middelburg
Nog mooier dan betaal ik 499 euro per machine dus eigenlijk word ik afgestraft als ik er twee koop ipv 1, sorry ik denk niet dat jou aanname correct is, maar even goeie vrienden.

Ik denk dat je een verkeerde aanname hebt gedaan. De prijs die bij 2x genoemde is, is niet voor 2 machines samen, maar de prijs PER machine. Kijk bijv op de site bij een aanbod voor Bessey FS-HZ 160 lijmklemmen, daar zie je hoe het werkt.
 

Superkees

Post veel
17 aug 2017
2.075
414
Als je ondanks de schaarste er per se dan toch twee machines wilt bestellen, dan betaal je de hoofdprijs van 499- per stuk. Niks geen actie dus.
 

48rmc

Actieve deelnemer
2 dec 2021
446
111
Middelburg
Als je ondanks de schaarste er per se dan toch twee machines wilt bestellen, dan betaal je de hoofdprijs van 499- per stuk. Niks geen actie dus.
Inderdaad als je er twee wilt hebben word je kennelijk afgestraft bij Gereedschappro. Ik denk persoonlijk dat ze aanvankelijk te goed liepen en zijn verkoopstrategie heeft omgegooid door nu te pretenderen onder het motto; wegens schaarste nu nog maar 1 per klant te bestellen, da's mooi zo kan ik ook wel reclame maken,....voor alle duidelijkheid ik heb niets tegen Gereedschappro maar dit geeft mij te denken:unsure:
 

Peter de B.

Actieve deelnemer
8 jul 2017
294
119
aanvankelijk te goed liepen en zijn verkoopstrategie heeft omgegooid

Sorry, maar dat lijkt me complete onzin.
Ik heb heb ook een internet winkel en omzet is altijd prima. Wil je niets verkopen, dan haal je het artikel van de website.

Er is nooit een "Triton" actie geweest. Door een verkeerde aanname heb je er dat van gemaakt.
Je wordt niet gestraft als je er twee wilt kopen, volgens de tekst bij het artikel, kun je er maar 1 kopen (per persoon.

Persoonlijk vind ik het heel erg netjes van Gereedschappro dat ze liever meerdere mensen gelukkig maken, dan alleen naar hun omzet te kijken.
 

48rmc

Actieve deelnemer
2 dec 2021
446
111
Middelburg
aanvankelijk te goed liepen en zijn verkoopstrategie heeft omgegooid

Sorry, maar dat lijkt me complete onzin.
Ik heb heb ook een internet winkel en omzet is altijd prima. Wil je niets verkopen, dan haal je het artikel van de website.

Er is nooit een "Triton" actie geweest. Door een verkeerde aanname heb je er dat van gemaakt.
Je wordt niet gestraft als je er twee wilt kopen, volgens de tekst bij het artikel, kun je er maar 1 kopen (per persoon.

Persoonlijk vind ik het heel erg netjes van Gereedschappro dat ze liever meerdere mensen gelukkig maken, dan alleen naar hun omzet te kijken.
Onzin of niet, een verkoopwebsite moet duidelijk zijn, ik was in de veronderstelling dat je bij aanschaf van 2 Triton's de prijs €499 euro was, dus voor mij misleidend en dat behoort het niet te zijn. Het enigste wat ik in eerste instantie zag was 1 voor €319 euro 2 voor €499 euro and that's it en hierop heb ik gehandeld. Op zijn website staat ACTIE, leg me eens uit WAAR zit nou precies die ACTIE in???€319 euro??????Hiermee is voor mij de kous afgedaan mijn aanvankelijk intentie was om een "soulmate" te vinden die ook opzoek was naar een Triton router,
prettige zondag allen
 
Laatst bewerkt:

SanderGP

Actieve deelnemer
7 apr 2012
93
47
Haarlem
www.GereedschapPro.nl
Allen,

Ik merk dat er wat verwarring is ontstaan over de staffelprijs van de TRA001. Het is nooit de bedoeling om iemand op het verkeerde been te zetten.

De staffelkorting was een negatieve korting. Deze stond al bijna een jaar bij het product live op onze site. Koop je er meerdere dan betaal je meer per stuk. Dit hebben we bewust gedaan omdat wij de voorraad goed voor elkaar hadden en we diverse keren leeggekocht werden door Duitse handelaren, daar er schaarste heerste. Vroeger deed ik alles alleen en merkte ik dit direct en annuleerde hun order, nu zijn we wat groter dus het is al ingepakt voordat ik het zie of merk.

Dit hadden we in de product omschrijving staan:
We verkopen deze machine maar 1 per klant. Omdat hij voorlopig zo slecht te krijgen is, vinden we het eerlijker als meerdere klanten er 1 kunnen kopen als we voorraad hebben. Daarom worden bestellingen van meer stuks door ons helemaal geannuleerd, u krijgt dan natuurlijk uw geld teruggestort. Wilt u er 1 bestel er dan ook 1 ;-)

Om dit soort leegroven tegen te gaan hebben we de staffel bij 2 producten hoger gemaakt dan als je er 1 koopt. Dus kocht je 1 stuks dan was die 319,- (al een hele scherpe prijs) kocht je er 2 dan betaalde je 499,- per stuk (dus niet per 2 zoals hier wordt gedacht, ik wou dat we die inkoopprijs hadden!!). We hebben de negatieve staffel er nu afgehaald, waardoor het weer duidelijker is.

Ik heb nog gevraagd of we een woodworking special kunnen doen maar de marge is helaas te laag en we moeten het ook nog gratis versturen dus sorry dat lukt niet.

Mochten er nog vragen zijn, stuur een mail en dan reageren we erop.

Sander
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.710
2.572
Gaanderen
Negatieve staffel geweldig idee. Ik weet, je wordt soms creatief als dat nodig als ondernemer. Wees niet te creatief naar de fiscus meestal hebben die een eigen zienswijze.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.