Triootje gedaan.

EdP

Post veel
4 jan 2016
1.595
541
Steenbergen, Noord Brabant
Daar wordt ik potver… hebberig van Wim:love:. Pennen draaien moet ik toch ook maar eens gaan proberen. Mag ik je vragen waar je de metalen onderdelen vandaan hebt?
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.716
2.574
Gaanderen
Nou je neemt wat messing een ciseleerhamer klein beiteltje en je gaat aan de gang.
Of je gaat naar de site van Fly Fishing Twist pen kits ( PSI ) | www.houtdraaiwerken-penkits.nl en besteld hem daar. Marco heeft deze jaren geleden voor mij mee besteld in de USA (dacht ik) moest er wel 15/16 kopen. Deze is met een parker look a like vulling.
Zijn er ook in vulpen en rollerball. Fly Fishing Pen Kits at Penn State Industries
Als ze uit de USA haalt dan komen daar nog best wel kosten bij + 40% of je moet onder een minimum bedrag blijven.
 

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
8.130
2.622
Om zamak niet lossend te gieten, moet je verloren was gieten. Dat gaat prijs technisch niet voor dit soort dingen. Het voordeel van tin is dat het smeltpunt lager is dan de maximum temperatuur van het siliconenrubber. Dit soort onderdelen worden in grote rubber schijven, centrifugaal gegoten.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.