Trappen bouw bedrijf gezocht

rik

Post veel
8 nov 2010
768
142
Hoi Allemaal,
Ik ben op zoek naar een trappen bouwer. Wie weet een goede, of heeft goede ervaringen met een trappen bouwer?
Ik vind het niet erg om wat meer te betalen voor vakwerk. Zelf maken zou leuk zijn, maar gezien de omvang van de renovatie van mijn huis heb ik daar (te) weinig tijd voor

De trap zal geleverd moeten worden in Amsterdam.

Ik hoor graag jullie advies!
 

Puff

Actieve deelnemer
30 apr 2018
380
71
Wij hebben onze trappen laten maken bij van der Geest trappen uit Zoeterwoude.
Niet gek ver bij Amsterdam vandaan.
 

Scheppie

Post veel
10 dec 2009
2.264
312
Heelsum
Ik heb net een trap besteld bij TBW trappen, tot zover prima tevreden over prijs en service maar de kwaliteit kan ik pas beoordelen als hij geleverd is over een paar weken.
 

leroy

Post veel
23 jul 2010
1.023
32
Hey hallo
Van der geest trappen is inderdaad een goeie
Maakt ook veel speciale trappen voor de Vries trappen uit Friesland
Denk daarbij aan trappen namaken uit oude panden
 

Scheppie

Post veel
10 dec 2009
2.264
312
Heelsum
Ik ook, zeer tevreden mee. Ik had standaard bouwpakket. En heb zelf in elkaar geschroefd en geplaatst.
Ik moet dat binnenkort ook doen, een trap met een halve draai. Wat had jij voor een trap? Zou je kort je werkvolgorde willen uitleggen en eventuele zaken waaraan te denken?
 

antwerpenpjvan

Actieve deelnemer
9 jan 2017
221
102
Nijmegen
Als je het bij trappen toko besteld hebt is dat niet nodig. Daar zit een super duidelijke handleiding bij met foto’s. elke aap kan dat in elkaar zetten.

ik heb dus niet echt onthouden hoe het moet, alleen dat ik de handleiding stap voor stap heb gevolgd.

wat we; belangrijk is:
- letterlijk stappenplan volgen
- anders krijg je de trap niet goed in elkaar (door het kwart)
- stoot bord aandachtig schroeven, anders gaat ie wringen
- vooral het trapgat goed maken. Iets groter maken dan nodig is, en opvullen met multiplex. Ik heb rondom 18 mm genomen. Bevalt goed.
 

rik

Post veel
8 nov 2010
768
142
Hoi allemaal, alvast erg bedankt voor jullie suggesties en jullie tijd. Afgelopen week druk geweest, daarom had ik nog nietgereageerd. Ik ga jullie suggesties bekijken en benaderen. Als wat meer weet zal ik het hier posten.
 

antwerpenpjvan

Actieve deelnemer
9 jan 2017
221
102
Nijmegen
volgens mij krijg ik hem zonder bouwtekening of handleiding.... heb je die toevallig nog?
Nee, helaas niet. Heb toen overwogen hem te bewaren (want heel mooi), maar ja, wat moet ik met een handleiding van een trap die er al in zit...
‘jouw vraag had ik niet voorzien.

‘’hopelijk krijg je goede antwoorden op jouw aparte topic over jouw bouwpakket...
 
  • Leuk
Waarderingen: Scheppie

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.