Touw verlijmen in hout

Heckemann

Post veel
9 feb 2011
1.181
3
zoetermeer.
Draai twee kleine schroefoogjes in de zijkanten van de camera zodat je de gespen daar aan kan bevestigen. Zo'n klein schroefoogje komt er ook wel uit als er hard aan getrokken wordt, dubbel veilig!

Succes!!

Groets, Rob.
 

J.art

Actieve deelnemer
18 dec 2015
519
91
Limburg België
Draai twee kleine schroefoogjes in de zijkanten van de camera zodat je de gespen daar aan kan bevestigen. Zo'n klein schroefoogje komt er ook wel uit als er hard aan getrokken wordt, dubbel veilig!

Succes!!

Groets, Rob.

Ah ik zou er dus twee moeten gebruiken? Dan moet ze vanboven nog aan elkaar naaien, en de twee linten toenaaien zodat de opening van ieders lint toe is?
Dacht dat jullie bedoelden met 1 lint.

Groetjes Jolien
 

SunRayes

Oud hout
11 sep 2011
2.766
146
Rotterdam
Goede veilige keycords hebben een extra clip aan de bovenkant.
Deze beschermt de drager voor wurging.
De bovenstaande keycords zijn niet veilig genoeg omdat je dan nog steeds ergens achter kan blijven haken.
In mijn werk moet ik regelmatig een keycord om, met daaraan een pasje. Als er geen extra clip aan de cord zit, stop ik het geheel in mijn zak en weiger het om mijn nek te dragen. Ik klim namelijk continue in steigers.

2016-05-21 12.15.16.jpg
2016-05-21 12.15.22.jpg
2016-05-21 12.15.30.jpg

Groeten, Raymond
 

fantic

Post veel
22 mrt 2015
1.274
168
Halverwege Utrecht en Amsterdam
Idd de beveiliging zit bovenin het keycord. en ik zou onderaan het keycord doorknippen en dan met 2spijkertjes aan beide zijkanten vastmaken zoals je op die ene foto hebt laten zien, even dubbelvouwen.
 

J.art

Actieve deelnemer
18 dec 2015
519
91
Limburg België
Hm ah ja! Zo zou het inderdaad gaan ja!
Die keycords had ik nog niet gezien!
Heb er hier thuis inderdaad alleen liggen zonder extra beveiliging.
Heb dan maar besloten om mijn camera te houden zoals ie is, zonder touw of lint of wat dan ook.
Allemaal hartstikke bedankt om mee te denken!

Groetjes Jolien
 

Jan-Pieter

Actieve deelnemer
Uit verveling een beetje lopen zoeken naar keycords met veiligheidssluiting. Ik zie ze bijna alleen vanaf 50 of 100 bedrukt met je naam/website, maar dan ben je minimaal €50 kwijt. Ik zag ze uiteindelijk wel blanco op marktplaats: 10 voor €5 of 50 voor €20.

Peuters en kleuters zijn snel afgeleid, ze zullen een losse camera weer snel wegleggen. Met een keycord om de nek lopen ze er denk ik veel langer mee rond, zeker als ze volwassenen dat ook zien doen.
 

J.art

Actieve deelnemer
18 dec 2015
519
91
Limburg België
Uit verveling een beetje lopen zoeken naar keycords met veiligheidssluiting. Ik zie ze bijna alleen vanaf 50 of 100 bedrukt met je naam/website, maar dan ben je minimaal €50 kwijt. Ik zag ze uiteindelijk wel blanco op marktplaats: 10 voor €5 of 50 voor €20.

Peuters en kleuters zijn snel afgeleid, ze zullen een losse camera weer snel wegleggen. Met een keycord om de nek lopen ze er denk ik veel langer mee rond, zeker als ze volwassenen dat ook zien doen.
Klopt, had ik ook al opgezocht wat het me zou kosten. Ze zijn inderdaad snel afgeleid, maar kinderen die maar weinig hebben zullen blij zijn met wat ze krijgen. Met of zonder lint. Het ene kind zal graag met een camera spelen, het andere voor eventjes, en nog een ander kind speelt er helemaal niet mee.

Groetjes Jolien
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.