TKA: Jorgensen RapidWoodVise

Status
Niet open voor verdere reacties.

Willi

Actieve deelnemer
27 okt 2016
77
10
Ik bied mijn Jorgensen bankschroef te koop aan. De zeer robuuste bankschroef is voorzien van een "quick-release" mechanisme en een uitschuifbare aanslag voor het klemmen van bijvoorbeeld latten of platen bij het schaven. Bankschroef is in correcte gebruikte staat. Inclusief alle beslag en de originele boorpatronen voor installatie. Vraagprijs 120 euro, ophalen in Mechelen België.

20210327_155923.jpg
20210327_155915.jpg
 

HoutWouter

Actieve deelnemer
4 okt 2020
116
52
Utrecht
Ik bied mijn Jorgensen bankschroef te koop aan. De zeer robuuste bankschroef is voorzien van een "quick-release" mechanisme en een uitschuifbare aanslag voor het klemmen van bijvoorbeeld latten of platen bij het schaven. Bankschroef is in correcte gebruikte staat. Inclusief alle beslag en de originele boorpatronen voor installatie. Vraagprijs 120 euro, ophalen in Mechelen België.

Bekijk bijlage 100933
Bekijk bijlage 100935
Ik heb wel interesse, maar ophalen vanuit NL is helaas onmogelijk in deze tijd. Ophalen van een bankschroef valt niet echt onder noodzakelijke reizen naar het buitenland 😅
 

Willi

Actieve deelnemer
27 okt 2016
77
10
Ik heb wel interesse, maar ophalen vanuit NL is helaas onmogelijk in deze tijd. Ophalen van een bankschroef valt niet echt onder noodzakelijke reizen naar het buitenland 😅
Dag Wouter,

ik had geschreven ophalen maar opsturen is voor mij wel te overwegen. Waar woon je ergens?

groeten,
Willi
 

HoutWouter

Actieve deelnemer
4 okt 2020
116
52
Utrecht
Excuus voor de late reactie. Had even niet door dat je weer gereageerd had. :) Ik woon in Utrecht. Wat zou opsturen naar NL kosten?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.