TK: Felder ForKa 200 ECO plus kantenlijmer

Status
Niet open voor verdere reacties.

W vd G

Actieve deelnemer
2 apr 2020
37
17
Wegens te weinig gebruik in de verkoop: Een zeer nette kantenlijmer. Ik heb hem altijd gebruikt voor 1mm kantenband, werkt echt fantastisch. Er zit een montageplaat bij om de machine in te bouwen in een werkbank of tafel. Deze zit met 3 boutjes vast, dus hij is ook zo weer uit de hand te gebruiken. Als je veel met voorgelijmde kantenband bezig bent is dit echt een gamechanger: het werkt veel sneller, soepeler, en alle soorten (ongelijmd, veel goedkoper!) kantenband kunnen erdoor (tot 3mm!).
1716288412008.png



1716288734015.png

1716288754357.png
1716288769500.png
1716288789930.png

Deze kantenlijmer is op te halen in Emst. Evt verzenden is mogelijk, wel op eigen risico!
Vraagprijs: €875.-


Wat specificaties van de website:

link naar felder

Omschrijving​

Flexibele, manuele handkantenaanlijmmachine met lijmreservoir voor stationair en mobiel gebruik bij montagewerkzaamheden. De ForKa ECO kantenaanlijmmachine is geschikt voor het verlijmen van zowel rechte als gebogen werkstukken, zowel binnen- als buitenbochten Bewerking van ABS-, PVC- en houtkanten Afhankelijk van het Maatinstelling voor kantendikte is een minimale binnenradius van 25 mm mogelijk. Maatinstelling voor kantendikte Snel klaar voor gebruik dankzij snel opwarmende lijmbak Flexibiliteit door het gebruik van smeltlijmkorrels.
Voordelen
  • Groot lijmreservoir (400 cm³)
  • Digitale temperatuurregeling
  • Traploze toevoer met comfortregeling
  • Korte opwarmtijd (6-12 min)
  • Hoge temperatuur (120°C - 200°C)

Technische gegevens​

Aanvoersnelheid (m/min.)2,0 - 6,0 (traploos)
Binnenradius[mm]25
Frequentie [Hz]50
Plaatdikte [mm]10 - 60
Randdikte [mm]0,4 - 3,0
Spanning [V]1x 230
 
  • Leuk
Waarderingen: ZotVanHout

Eltimm

Actieve deelnemer
17 mrt 2019
62
3
Heb hiervoor eventueel nog een heleboel kantenband te koop staan voor een zacht prijsje...
 

Wim ()

Actieve deelnemer
1 jun 2023
87
24
België, Limburg
Heb hiervoor eventueel nog een heleboel kantenband te koop staan voor een zacht prijsje...
De verkoper ging zelf nog eens kijken wat hij nog had liggen. Moest ik nog wat nodig hebben hou ik het in gedachten. Heb je een verkoopstopic wat je kan linken of een ruw lijstje wat je me kan sturen?
 

W vd G

Actieve deelnemer
2 apr 2020
37
17
Deze is verkocht samen met de kantenfrees via marktplaats, graag een slot erop.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.