Tips gezocht voor beitelsteun slijpmachine DML200-N

thuban

Actieve deelnemer
17 mei 2011
46
25
Coevorden
Hoi allemaal,
Ik heb een tijdje terug een DML 200-N aangeschaft en er een CBN wiel opgezet. Echter vind ik de bijgeleverde beitelsteunen niks. Wie heeft er tips voor me, voor alternatieven? Ik gebruik de slijpmachine alleen voor het slijpen van gewone steekbeitels en incidenteel eens wat messen.

Bijlagen

• dml200n.jpg
    dml200n.jpg
    69,4 KB · Weergaven: 27

Petrolhead

Post veel
4 mrt 2015
1.875
586
Geïnspireerd door dit topic heb ik van de 2 beitelsteunen 1 gemaakt, een groter 'platform' erop bevestigen staat nog op de planning. Verder koos ik owv draaibeitels voor de Wolverine hulpstukken, die gaan voor jou minder handig zijn.

20250426_150520.jpg

• Leuk
Waarderingen: thuban

thuban

Actieve deelnemer
17 mei 2011
46
25
Coevorden
Dank voor jullie reacties 👍🏻
Voor eventuele toekomstige lezers met een zelfde soort vraagstuk, ik heb zojuist bij Neureiter in Oostenrijk 2 van bijgevoegde setjes besteld. Ik kon dit niet vinden in een webshop in Nederland, alleen de complete sets waarbij je ook de draaibeitel inrichting koopt en die heb ik niet nodig.

Bijlagen

• 150878_000_001.jpg
    150878_000_001.jpg
    52,5 KB · Weergaven: 22

Vurenhout

Post veel
12 aug 2012
887
242
Twello
Dank voor jullie reacties 👍🏻
Voor eventuele toekomstige lezers met een zelfde soort vraagstuk, ik heb zojuist bij Neureiter in Oostenrijk 2 van bijgevoegde setjes besteld. Ik kon dit niet vinden in een webshop in Nederland, alleen de complete sets waarbij je ook de draaibeitel inrichting koopt en die heb ik niet nodig.
Wat is de naam waarop je moet zoeken?

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.