Tip: Metabo DH 330 vlakbank (lunchbox model) voor € 467

hansth

Actieve deelnemer
10 nov 2019
264
110
Noardeast-Fryslân
Voor wie, net als ik, op zoek is naar een lunchbox model vlakbank en de Metabo DH 330 op zijn verlanglijst heeft staan of als mogelijkheid overweegt:
hij is nu voor € 467 te koop bij zowel ToolMax (https://www.toolmax.nl/metabo-dh-330-vandiktebank-1800w-p-17012.html; zit in Groningen) als bij Gereedschapcentrum (https://www.gereedschapcentrum.nl/metabo-dh-330-vandiktebank-1800w-240v-0200033000.html; zit in Tilburg).
Als je hem bij ToolMax wilt bestellen, doe dit dan via Bol.com (Metabo Vlak-en vandiktebank DH 330 | bol.com) als je de verzendkosten van € 20 wilt vermijden: rechtstreeks bij ToolMax komen die er bij, via Bol.com niet.

De laatste optie wordt wat verstopt: de naam van de verkoper is MaxStore, het moederbedrijf van ToolMax. Zijn beiden op het zelfde adres gevestigd. Maar de factuur (heb hem zelf gisteren besteld) is van ToolMax.
Vreemd eigenlijk: nu moeten ze, behalve de verzendkosten, ook nog commissie aan Bol.com afstaan. En van wat ik gehoord heb zit dat al gauw tussen 15 en 30% (ik hoor het graag als ik dit verkeerd opgevangen heb :). Ook precies de reden dat ik doorgaans liever rechtstreeks bij de leverancier bestel. Maar als ze zelf zo dom doen ben ik wel bereid om die principes aan de kant te zetten.
 

matsuba

Actieve deelnemer
3 feb 2017
86
61
Nijmegen
Commissie Bol op elektrisch gereedschap (want dat is voor elke productgroep anders) is 4,2% plus 85cent voor elke verkocht item boven de 20euro . Verzendkosten zou je in de verkoopprijs moeten verwerken.
 

hansth

Actieve deelnemer
10 nov 2019
264
110
Noardeast-Fryslân
Die van Gereedschapcentrum al vrij snel niet meer (stond daar ook onder kopje 'outlet'). Is daar inmiddels weer geprijsd op € 532.

Er zit een foutje in de link van Toolmax (; er achter). Deze link werkt wel

Maar de (belangrijkste) 3e link van Bol.com werkt prima.

Vandiktebakje is eergisteren keurig afgeleverd. Naast de melding van ToolMax ook direct een track & Trace van Bol.Com gekregen. Die dachten zeker dat hij door de brievenbus kon :unsure:. Die laatste is nog niet aangekomen 🤣.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.