TIP: Madinter instrumentenhoutshop - gratis verzending tot 29/2

Rubinh0

Actieve deelnemer
2 dec 2015
32
16
Tongeren
Tip voor mensen die op zoek zijn naar hout voor gitaarbouw: webshop Madinter biedt gratis verzending aan binnen Europa tot 29/2.
In alle eerlijkheid: ik heb 7 lokale houthandels gecontacteerd omdat ik liever lokaal koop, maar zij zeiden allemaal geen geschikt hout te hebben voor (vooral) de gitaarhals. Masave Houthandel is helaas wat ver, vandaar dat ik hier beland ben.

1709108623850.png
 
  • Leuk
Waarderingen: AKarel

Charel09

Post veel
10 sep 2014
1.637
695
Antwerpen
Tip voor mensen die op zoek zijn naar hout voor gitaarbouw: webshop Madinter biedt gratis verzending aan binnen Europa tot 29/2.
In alle eerlijkheid: ik heb 7 lokale houthandels gecontacteerd omdat ik liever lokaal koop, maar zij zeiden allemaal geen geschikt hout te hebben voor (vooral) de gitaarhals. Masave Houthandel is helaas wat ver, vandaar dat ik hier beland ben.
Masave verzendt ook (niet gratis weliswaar) maar daar weet je precies wat je krijgt omdat je dat met hem kunt/moet afspreken. Dus vooraleer ik iets op een (onbekende) webshop zou kopen ……..

geen link met Masave/Rick buiten een heel tevreden klant
 

Rizz

Post veel
15 apr 2014
2.119
518
Moordrecht
Madinter is verre van een onbekende webshop. Staat in de gitaarbouwwereld als zeer goed en betrouwbaar bekend
 
  • Leuk
Waarderingen: AKarel

Rubinh0

Actieve deelnemer
2 dec 2015
32
16
Tongeren
Masave verzendt ook (niet gratis weliswaar) maar daar weet je precies wat je krijgt omdat je dat met hem kunt/moet afspreken. Dus vooraleer ik iets op een (onbekende) webshop zou kopen ……..

geen link met Masave/Rick buiten een heel tevreden klant
Geprobeerd via mail, maar slecht zeer beperkte info gekregen. Kan aan de timing/drukte gelegen hebben, maar toch. En Zwolle (denk ik?) is wat ver om even te gaan shoppen, anders ging ik zeker langs :)
In elk geval: inmiddels alles ontvangen en zeer tevreden van de geleverde materialen.
 

Rubinh0

Actieve deelnemer
2 dec 2015
32
16
Tongeren
Niemand die foutvrij esdoorn kan leveren?
Dat nog net, en daar houdt het op. Niet de juiste droging, geen andere gewenste houtsoorten, en geen kleine hoeveelheden. Ik wil geen 7 gitaren in 1x maken, eerst eens beginnen met eentje. En als ik er dan nadien toch nog wil maken, dan niet alle 7 in dezelfde houtsoort :)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.