Tip: Inca Universal op MP aan 25€

frikandon

Nieuw lid
20 okt 2020
12
8
Forumleden,

Ik kwam deze Inca tegen op MP voor de schappelijke prijs van 25€.

Geen idee van de staat, werking, … zoals te zien in de adv staat er niet bepaald veel uitleg bij. Wellicht de reden dat deze nog te koop staat. Maar vragen staat vrij.

Locatie is Landsmeer, net iets te ver vanuit BE helaas. 😏

 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.720
2.581
Gaanderen
Of iemand weet niet wat het is of het is te mooi om waar te zijn. Alleen het hout voor het onderstel is al bijna meer waard.
 

Taab

Actieve deelnemer
11 jun 2020
138
38
Omgeving Apeldoorn
Dankjewel voor de tip! Ik ben er zojuist even wezen kijken en heb de tafel ook meegenomen. Zag er keurig uit, niet compleet helaas maar wel erg netjes. Leuk om voor die prijs eens mee te spelen.
 
  • Leuk
Waarderingen: frikandon en bakkiet

frikandon

Nieuw lid
20 okt 2020
12
8
Veel plezier er mee Taab!

Het was dan toch iemand die niet wist wat het was 😅 Ik had zelf ook geen idee van de staat aangezien het vanuit België net iets te ver was en ik er dus ook niet achter gevraagd had. Maar vanop de foto te zien leek het wel wat, en dat voor 25€... kan je niet gesukkeld zijn lijkt me. Hopelijk bevalt ie je!
 
  • Leuk
Waarderingen: Taab

Taab

Actieve deelnemer
11 jun 2020
138
38
Omgeving Apeldoorn
Het was een vriendelijke meneer, er zit zelfs een heel mechanisme onder om de snaar strakker of losser te draaien. Volgens de verkoper zodat je meer vermogen hebt om door dikker hout te komen.

Ik heb dus het idee dat meneer wist dat het een mooi apparaat was maar misschien minder bekend met de huidige prijzen. Hij was in ieder geval blij dat het naar iemand met goede bedoeningen ging. Dus mocht ik er weer vanaf willen dan zal ik hem hier weer aanbieden met een dergelijke constructie.

Helaas heb ik nog niet de tijd gehad om de machine te testen.
 
  • Leuk
Waarderingen: frikandon

frikandon

Nieuw lid
20 okt 2020
12
8
Dag Rop, klinkt interessant maar helaas iets te ver voor mij. Al zullen er vast wel geïnteresseerden zijn hier.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.