TIP: inca lintzaag koopje op marktplaats

LFlab

Post veel
7 mei 2018
967
309
Rosmalen
Toch voor de zekerheid maar even berichtje gestuurd, en het lijkt allemaal prima. Familie in de buurt haalt hem een dezer dagen op :D
Ben nog voorzichtig met claimen dat het een koopje is, vooralsnog kan er van alles mee mis zijn, motor doet het kennelijk.
 

hstraat

Post veel
13 mei 2017
1.090
38
Leiden
Zelfs als de motor het niet meer doet is het een koopje, gemiddeld doet een inca lintzaag (dit model) het makkelijk voor 275.
 

LFlab

Post veel
7 mei 2018
967
309
Rosmalen
Vandaag met het familielid halverwege afgesproken en de zaag in ontvangst genomen. Thuis even wat dingen gechecked (mechanisme om de spanning op het zaaglint te zetten zat verkeerd in elkaar, en volgens mij ontbreekt er nog een veer die de speling uit dat schuivende deel drukt), zaaglint erop gelegd en nog wat getuned, en nou doet ie het prima. Motor loopt heel mooi, geen speling op de wielen. De rubber banden zijn wel eenigszins oud en met scheurtjes, dus daar moeten een keer nieuwe op.
Hij zag er ook nog erg goed uit. was even bang dat ie mishandeld zou zijn, omdat de verkoper liet weten dat het zaaglint gebroken was, maar het was dan ook een heel frele zaaglintje wat erbij zat. De zaag was van de vader van de verkoper geweest, dus ik denk dat ie hem even wilde uitproberen, en dan gaat het mis met zo'n dun lint.
Volgens mij het fret saw blade, eens kijken of ik die gelast krijg op het werk.

Bedankt voor de tip!
 
  • Leuk
Waarderingen: hstraat en Joseph

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.